کد خبر: ۲۰۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۱ تير ۱۴۰۱ - 12 July 2022
عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران تصریح کرد: بانک رفاه از نظر ارائه خدمات و محصولات متنوع و پاسخگویی به ذی‌نفعان، جزو بانک‌های سرآمد کشور به‌شمار می‌رود و سال‌های متمادی رتبه اول مشتری‌مداری را در کشور کسب کرده است.

عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران تصریح کرد: بانک رفاه از نظر ارائه خدمات و محصولات متنوع و پاسخگویی به ذی‌نفعان، جزو بانک‌های سرآمد کشور به‌شمار می‌رود و سال‌های متمادی رتبه اول مشتری‌مداری را در کشور کسب کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از بانک رفاه کارگران، دکتر حمیدرضا فتحی‌بیرانوند در نشست مشترک با مدیران عالی بنیاد بهره‌وری آستان قدس رضوی، گفت: پاسخ‌گویی مناسب به مسائل و درخواست‌های مشتریان و ارائه محصولات و خدمات متنوع به آنان، در راس برنامه‌های اجرایی بانک رفاه کارگران قرار دارد.

عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران به افزایش سرمایه بانک اشاره کرد و افزود: افزایش سرمایه بانک که در سال گذشته نهایی و به ثبت رسید، منجر به ارتقای وضعیت کفایت سرمایه بانک شد و بستر تقویت و افزایش خدمات بانک به واحدهای تولیدی کشور را فراهم کرد.

دکتر فتحی‌بیرانوند خاطرنشان ساخت: با توجه به ظرفیت و جایگاه اقتصادی بنیاد بهره‌وری آستان قدس رضوی و همچنین شبکه گسترده شرکت‌های تولیدی، تخصصی، مادرتخصصی، دارویی و بیمارستان‌های تحت پوشش این بنیاد، بانک رفاه کارگران آمادگی دارد در قالب تفاهم‌نامه همکاری متقابل، خدمات و محصولات متنوع بانکی از جمله صدور انواع ضمانت‌نامه، اعتبار اسنادی داخلی، تکمیل زنجیره تامین از طریق انتشار اوراق مرابحه و گام و.... را در اختیار بنیاد قرار دهد.

به گفته وی، با توجه به جایگاه منحصر به فرد بانک رفاه کارگران در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی، این بانک می‌تواند به عنوان مشاوره امین در حوزه پولی و تامین مالی، همراه و همیار مطمئن بنیاد بهره‌وری آستان قدس رضوی در پیشبرد امور باشد.

دکتر حسینی عضو هیات مدیره بنیاد بهره‌وری آستان قدس رضوی نیز طی سخنانی در این نشست، به نقش کلیدی نظام بانکی در توسعه کشور اشاره و بر ضرورت برقراری و توسعه تعاملات متقابل بنیاد و بانک رفاه کارگران تاکید کرد.
به گفته وی، حمایت‌های بانک رفاه کارگران از تولید ملی شایسته قدردانی است.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: