کد خبر: ۲۰۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - 15 June 2022
مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز از قطع برق ۲۲ مشترک اداری و تجاری پرمصرف در اهواز خبر داد و گفت: این بخش‌ها الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند.

بانکداری ایرانی- مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز از قطع برق ۲۲ مشترک اداری و تجاری پرمصرف در اهواز خبر داد و گفت: این بخش‌ها الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط حساسی که در زمینه مصرف برق وجود دارد، رعایت دستورالعمل ابلاغی مصرف برق ادارات، مبنی بر کاهش ۳۰ درصدی برق در ساعات اداری و ۶۰ درصدی پس از وقت اداری ضروری است.

وی افزود: در این زمینه امروز، ۲۵ خردادماه برق ۲۲ مشترک اداری و تجاری پرمصرف در اهواز به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: پایش ۲۴ ساعته ساختمان‌های اداری و تجاری در سطح کلانشهر اهواز در دستور کار قرار گرفته است و با بخش‌هایی که الگوی مصرف را رعایت نکنند برخورد می‌شود.

به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر و با توجه به افزایش دمای هوا و ناترازی تولید و مصرف برق، برق مشترکان اداری و تجاری که الگوی مصرف را رعایت نکنند قطع می‌شود. براساس اعلام شرکت توزیع برق اهواز ساعت پیک یا اوج مصرف برق در کلانشهر اهواز از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است و در این ساعات رعایت الگوی مصرف بسیار حائز اهمیت است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: