کد خبر: ۲۰۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - 14 June 2022
دبیر قرارگاه 17 ربیع سپاه نینوای استان گلستان گفت: تاکنون حدود ۶۵ درصد گندم کشاورزان گلستانی جمع آوری و تحویل مراکز دولتی شده است.

بانکداری ایرانی- دبیر قرارگاه 17 ربیع سپاه نینوای استان گلستان گفت: تاکنون حدود ۶۵ درصد گندم کشاورزان گلستانی جمع آوری و تحویل مراکز دولتی شده است.

در راستای اهداف نظارتی قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان و اعضای استانی قرارگاه ۱۷ ربیع از مراکز خرید گندم در استان گلستان بازدید انجام شد.

دبیر قرارگاه 17 ربیع سپاه نینوای استان گلستان در حاشیه بازدید از مراکز خرید گندم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در قالب اهداف راهبردی قرارگاه شهید امانی و قرارگاه ۱۷ ربیع استان گلستان؛ نظارت کامل بر حوزه خرید گندم در حال انجام است.

سرهنگ ابراهیم مهقانی با بیان اینکه هماهنگی دستگاه های دولتی و بخش خصوصی در خرید گندم کشاورزان در بهترین شرایط قرار دارد، تصریح کرد: تاکنون حدود ۶۵ درصد گندم کشاورزان جمع آوری و تحویل مراکز دولتی شده است.

وی همچنین از پیگیری برای پرداخت سریع مطالبات گندمکاران در استان گلستان خبر داد.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان نیز در این بازدید اظهار کرد: امروز در راستای ماموریت قرارگاه ۱۷ ربیع الاول به همراه مدیر کل غله و خدمات بازرگانی گلستان و دیگر دست اندرکاران از سوله‌های نگهداری گندم و کارخانجات آرد بازدید داشتیم و ضمن بررسی نحوه نگهداری و حمل و نقل گندم، جویای آخرین وضعیت پرداخت مطالبات گندم‌کاران گلستانی نیز شده ایم.

سردار علی ملک‌شاهکویی، میزان گندم تحویل داده شده به مراکز خرید تضمینی در استان گلستان را بسیار مطلوب خواند و یادآور شد: ۳۵ درصد از گندم گلستان هنوز برداشت نشده و تقاضای ما از کشاورزان این است که گندم را تحویل مراکز خرید تضمینی بدهند تا ضمن کمک به امنیت غذایی در نحوه نگهداری و همچنین تضمین خرید نیز اطمینان داشته باشند.

وی از همراهی و مشارکت کشاورزان گلستانی قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه امسال کشاورزان گلستانی نسبت به سال های گذشته در تحویل محصول گندم همراهی بیشتری داشتند و با اقدامات انجام شده در قرارگاه شهید امانی و هماهنگی شکل گرفته بین بانک ها و دستگاه های ذی ربط اتفاقات خوبی در استان در حال رخ دادن است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه حدود ۸۰ درصد مطالبات گندمکاران در سطح کشور پرداخت شد، خاطرنشان کرد: گلستان در بخش پرداخت مطالبات گندمکاران وضعیت مناسبی دارد، در واقع این اقدامات برای کشاورزان مایه دلگرمی شد تا در سال های آینده کشت گندم را افزایش دهند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: