کد خبر: ۲۰۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 08 May 2022
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی خطاب به مدیرعامل و سهامداران بانک دی، 18 اردیبهشت سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی خطاب به مدیرعامل و سهامداران بانک دی، 18 اردیبهشت سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیر عامل و عضو هیئت مدیره صندوق طی پیامی خطاب به علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی، 18 اردیبهشت ماه سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.

 

متن پیام مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به شرح ذیل است:

 

بانک دی به عنوان یکی از جوان ترین و پویاترین بانک های خصوصی کشور با تکیه بر قابلیت های فراوان و متنوع خود توانسته است در مسیر خودکفایی و استقلال اقتصادی کشور و خدمت رسانی به تمامی اقشار جامعه به ویژه خانواده معظم شاهد و ایثارگر گام های بلندی بردارد.

اکنون در دوازدهمین سالگرد تاسیس بانک دی، اینجانب به نمایندگی از کارکنان و خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو صندوق قرض الحسنه شاهد، فرارسیدن 18 اردیبهشت ماه مصادف با سالروز تاسیس بانک دی را به سهامداران ارجمند، اعضای محترم هیئت مدیره، مدیرعامل پر تلاش و کوشای آن، برادر ارجمندم آقای علیرضا قیطاسی، کارکنان گرانقدر و مشتریان آن بانک تبریک عرض نموده و آرزوی سلامتی، توفیق و موفقیت روز افزون خانواده بزرگ بانک دی در مسیر خدمات رسانی شایسته و بایسته به ملت شریف ایران خصوصاً خانواده های معزم و معزز شهدا و ایثارگران را دارم.

 

اسلام کریمی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: