کد خبر: ۲۰۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 28 April 2022
تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه بین صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز به منظور فراهم آوردن زمینه همکاری‌های سازنده برای توسعه فناوری و نوآوری در کشور و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و در راستای برنامه راهبردی توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی امضا شد.

بانکداری ایرانی- تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه بین صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز به منظور فراهم آوردن زمینه همکاری‌های سازنده برای توسعه فناوری و نوآوری در کشور و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و در راستای برنامه راهبردی توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی امضا شد.

به گزارش ایسنا، این تفاهم‌نامه با موضوع همکاری در زمینه ارائه خدمات توانمندسازی، مدیریت فناوری و تجاری‌سازی به شرکت‌های دانش بنیان در چارچوب تسهیلات و حمایت‌های پیش‌بینی شده در دستورالعمل ارائه خدمات توانمندسازی صندوق نوآوری به امضا رسیده است.

توسعه و ارتقای سطح همکاری‌های صندوق نوآوری و شکوفایی با پارک‌های علم و فناوری در راستای ارتقای توانمندی‌ها و رقابت‌پذیری شرکت‌های دانش‌بنیان، ارائه خدمات توانمندسازی گسترده‌تر و تخصصی‌تر با همکاری شرکت‌های مشاوره مدیریت، آموزشی و تجاری‌سازی به شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح استان‌ها، افزایش حجم ارائه خدمات توانمندسازی و تجاری‌سازی به شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح استان‌ها و توسعه مجموعه‌های توانمندسازی و تجاری‌سازی منطقه‌ای در کشور از اهداف تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز عنوان شده است.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، بر اساس این تفاهم‌نامه، پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز برنامه‌های توانمندسازی خود اعم از دوره‌های آموزشی، خدمات مشاوره و طرح‌های توانمندسازی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان را برای بررسی و تأیید به صندوق نوآوری اعلام می‌کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: