کد خبر: ۲۰۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - 20 April 2022
بانک ملی که بعد از بانک سپه دومین بانک دولتی از لحاظ شعبه و سرمایه و... بشمار می رود، مدعی تخصیص وام در قالب "طرح آنی" شد که به تولیدکنندگان دارای پروانه جواز کسب و سپرده بلندمدت ارایه می شود. مبلغ وام متناسب با شغل متقاضی و میزان سپرده ، متفاوت خواهد بود اما مبلغ این تسهیلات برای تولیدکنندگان تا سقف ۵ میلیارد تومان است.

شرایط وام بدون ضامن و با سود ۱۸ درصدی تا سقف ۵ میلیارد تومانی به شرکت ها ،پزشکان، وکلا، اعضای هیات علمی و مدیران شرکت‌های خصوصی و دولتی اعلام شد.

به گزارش بانکداری ایرانی، بانک ملی که بعد از بانک سپه دومین بانک دولتی از لحاظ شعبه و سرمایه و... بشمار می رود، مدعی تخصیص وام در قالب "طرح آنی" شد که به تولیدکنندگان دارای پروانه جواز کسب و سپرده بلندمدت ارایه می شود. مبلغ وام متناسب با شغل متقاضی و میزان سپرده ، متفاوت خواهد بود اما مبلغ این تسهیلات برای تولیدکنندگان تا سقف ۵ میلیارد تومان است.

براساس این گزارش، پزشکان، وکلا، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مدیران ارشد شرکت‌های خصوصی و دولتی هم امکان دریافت وام تا ۲ میلیارد تومان و دیگر مشاغل تا سقف یک میلیارد تومان را دارند.

متقاضیان برای دریافت این وام نیازی به ضامن معتبر ندارند اما سپرده آنها به عنوان ضمانت تا پایان تسویه اقساط نزد بانک مسدود خواهد شد و طی زمان پرداخت اقساط، ۱۷ درصد سود به سپرده وام‌گیرندگان تعلق می‌گیرد.

سود این وام ۱۸ درصد و حداکثر زمان پرداخت اقساط نیز ۶۰ ماه تعیین شده و وام‌گیرندگان باید هزینه جانبی مربوط به تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را به بانک بپردازند. همچنین نباید دارای بدهی یا چک برگشتی در نظام بانکی باشند.

مبلغ اقساط وام ۵ میلیاردی بیش از ۱۲۴ میلیون تومان و کل سود هم بالغ بر ۲.۴ میلیارد خواهد بود.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: