کد خبر: ۲۰۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - 11 April 2022
محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به جاماندگان سهام عدالت گفت: برآورد این است حدود ۲۰ میلیون نفر در کشور سهام عدالت ندارند که در کمیسیون اقتصادی طرح را تصویب کردیم و براین اساس کسانی که مشمول باشند، سهام عدالت دریافت کنند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آغاز واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در سال جاری در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به جاماندگان سهام عدالت گفت: برآورد این است حدود ۲۰ میلیون نفر در کشور سهام عدالت ندارند که در کمیسیون اقتصادی طرح را تصویب کردیم و براین اساس کسانی که مشمول باشند، سهام عدالت دریافت کنند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: بنده به رییس جمهور نامه دادم و توافقات اولیه انجام و در بودجه امسال تصویب شد و دولت کلیات را پذیرفته و دولت باید آیین نامه اجرایی بنویسد و سامانه ثبت نامی ایجاد شود تا همه اقشار واجد شرایط ثبت نام نمایند و فکر می کنم تا اردیبهشت ماه بانک اطلاعاتی موردنیاز را کامل کنیم و حتما بخش عمده ای امسال واگذاری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برآورد این است حدود ۲۰ میلیون نفر در کشور سهام عدالت ندارند که در کمیسیون اقتصادی طرح را تصویب کردیم بنده به رییس جمهور نامه دادم و توافقات اولیه انجام و در بودجه امسال تصویب شد و دولت کلیات آن را پذیرفته و براین اساس کسانی که مشمول باشند، در سال جاری سهام عدالت دریافت می‌کنند.

باران ایرمان
منبع: تسنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: