کد خبر: ۲۰۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - 22 March 2022
مدیر عامل بانک شهر با صدور پیامی نوروز باستانی را تبریک گفت و فرا رسیدن بهار طبیعت را سرآغاز رویش و فرصت تلاش، نوآوری و شکوفایی برشمرد.

مدیر عامل بانک شهر با صدور پیامی نوروز باستانی را تبریک گفت و فرا رسیدن بهار طبیعت را سرآغاز رویش و فرصت تلاش، نوآوری و شکوفایی برشمرد.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، متن پیام دکترسیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
یا مقلّب القلوب والابصار، یا مدبّر اللیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال

عید نوروز و طلیعه‌ی بهار، سرآغاز طراوت، شادابی، تجدید حیات و جوان شدن جان و جهان و نیز تازه شدن فضای زندگی انسانها، جامعه و طبیعت است.
بهار و نوروز همراه با روئیدن و بالیدن است و چه نیکوست که در بهار طبیعت، انسانها، همراه با امید، حرکت و نشاط از این فرصت برای رویش، تلاش، نوآوری و شکوفایی استفاده کنند.
اینجانب عید باستانی نوروز و حلول سال نو را به همه‌ی ایرانیان و هم‌میهنان عزیز و تمامی خدمت گزاران راستین ملت و کشور به ویژه همکاران معظّم، با انگیزه و با اخلاص در بانک شهر که همواره در راه سربلندی ایران و خدمت رسانی به مردم، تلاش می کنند، تبریک و شادباش عرض می کنم و امیدواریم که سالِ بسیار خوب، مبارک و با خیر و برکتی، همراه با امنیّت، رفاه و آرامش در انتظار یکایک هم وطنان عزیزمان باشد.
سال نو و فصل بهار نماد مهربانی و مهرورزی و تجدید دیدار و پیمان میان دوستان و آشنایان و زدودن گلایه ها و کینه ها و القای یک دوره‌ی جدید به انسان برای هدف گذاری، برنامه‌ریزی و ابتکار است به ویژه بهار امسال که با فصل بهار معنویّت، ماه مبارک رمضان در پیوند است که ان‌شاءالله رویش های معنوی همراه با رویش های مادّی و برکات فراوانی برای مردم عزیز و کشور و آینده داشته باشد.
از خداوند متعال مسألت می¬کنم بانک شهر در سال پیش رو با نگاه به گذشته و امید به آینده‌ با عزم نیروی انسانی پر توان، امیدوار و با اراده، با استفاده از ظرفیت ها و فرصتها در جهت اهداف عالیه‌ی الهی و انسانی و برای خدمت روز افزون به مردم شریف ایران و اعتلای کشور عزیزمان بیش از پیش موفق و موید باشد.

سید محمد مهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیأت مدیره

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: