کد خبر: ۲۰۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - 19 March 2022
اندروید پوز یکی از انواع کارتخوان سیار با سیستم عامل اندروید همراه با نمایشگر لمسی است که تمام قابلیت‌های یک دستگاه اسمارت‌فون و تبلت را دارد و علاوه بر آن قابلیت‌های یک دستگاه کارتخوان مانند دوربین، چاپگر، اسکنر دو بعدی، وای‌فای، GPRS، بلوتوث، RFID، بارکد خوان و کارت حافظه جانبی به آن اضافه شده است.

‌آیا چیزی درباره جذابیت‌های دستگاه‌های کارت‌خوان اندرویدی می‌دانید؟ گاهی بود یا نبود یک دستگاه کارتخوان می‌تواند به راحتی روی تصمیم مشتری مبنی بر خرید از یک کسب‌وکار یا رقیبش تأثیر بگذارد. اما آنچه در این میان اهمیت دارد انتخاب دستگاه مناسب با نوع معاملات و نیازهاست.

اندروید پوز یکی از انواع کارتخوان سیار با سیستم عامل اندروید همراه با نمایشگر لمسی است که تمام قابلیت‌های یک دستگاه اسمارت‌فون و تبلت را دارد و علاوه بر آن قابلیت‌های یک دستگاه کارتخوان مانند دوربین، چاپگر، اسکنر دو بعدی، وای‌فای، GPRS، بلوتوث، RFID، بارکد خوان و کارت حافظه جانبی به آن اضافه شده است.

از ویژگی‌های جذاب این نوع از کارتخوان می‌توان به قابلیت نصب انواع نرم‌افزارهای اندرویدی از جمله نرم‌افزارهای حسابداری و فروش اشاره نمود.

جذابیت‌های دستگاه‌ کارتخوان اندرویدی
حمل آسان، راحتی در استفاده کاربری، انجام امور حسابداری، ثبت سریع سفارش‌ها، افزودن کالا، اخذ گزارش لحظه‌ای دقیق بر اساس کالاهای موجود و فروش انجام شده، امکان استفاده در تمامی صنوف خصوصاً رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و شرکت‌های حمل و نقل و … تنها با داشتن یک کارتخوان سیار قابل دسترس و امکان‌پذیر خواهد بود .

گاهی بود یا نبود یک دستگاه کارتخوان می‌تواند به راحتی روی تصمیم مشتری مبنی بر خرید از یک کسب‌وکار یا رقیبش تأثیر بگذارد. اما آنچه که در این میان اهمیت دارد انتخاب دستگاه مناسب با نوع معاملات و نیازها است.


برای مثال اگر شخصی یک فروشگاه اینترنتی دارد که درب خانه پول اجناس خود را دریافت می‌کند، مسلماً یک کارتخوان سیار با قابلیت صدور فاکتور، علاوه بر رسید پرداخت برای او مناسب خواهد بود و اگر فروشگاه بزرگ و رو به گسترش است، یک کارتخوان اندرویدی برای آن مناسب است. در هر صورت باید به یادداشت ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در این‌گونه خریدها از اهمیت بالایی برخوردار است که این امر با زیر ساخت‌های موجود و پشتیبانی حضوری و غیر حضوری شرکت تراکنش ایمن همراه (شاپ) امکان‌پذیر است که در ۲۴ ساعت شبانه روز تمام نگرانی‎های مشتریان را مرتفع نموده است.

شرکت فین‌تکی شاپ از سال ۹۴ به صورت رسمی نماینده فروش و پشتیبانی دستگاه‌های کارتخوان و صندوق‌های فروشگاهی اندرویدی با نام تجاری pax از سوی شرکت توسن تکنو است و توانسته تقاضای بازار به کارتخوان سیار اندرویدی و صندوق فروشگاهی را از طریق بازاریابی‌های B2B و B2C را رفع کند و با خدمات پس از فروش و پشتیبانی کیفی موجبات رضایتمندی مشتریان خود را فراهم سازد.

باید در نظر داشت که شاپ علاوه بر توانایی فروش سخت افزار، با تولید یک نرم افزار محبوب حسابداری و فروش با قابلیت استفاده در تمامی صنوف با نام شاپ بیز، توانسته بر جذابیت این محصول اندرویدی بیافزاید.

هم اکنون شاپ با ایجاد کلاب (باشگاه مشتریان) قصد دارد تا رضایتمندی از خدمات خود را افزایش داده و با استفاده از قابلیت دیوایس‌های اندرویدی خود به کسب‌وکار مشتریان خود و مشتریان مشتریانش رونق ببخشد و با تدوین و ارائه راهکارهای جذاب و ایجاد جشنواره‌های گوناگون و طرح‌های انگیزشی در این بستر محبوب رضایت خاطر را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: