کد خبر: ۲۰۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - 14 March 2022
مظلومی گفت: «بیمه زندگی بیمه تعاون که کامل ترین بیمه عمر و سرمایه موجود در کشور است، هم سرمایه گذاری است و هم دارای پوشش عمر و پوشش های تکمیلی مانند بیماری های خاص و بیمه آتش سوزی منزل مسکونی نیز هست.»

در سالگرد تأسیس کانون ادبی زمستان، رضا رفیع، طنزپرداز و محمد معتمدی، خواننده موسیقی کشورمان تحت پوشش بیمه تعاون قرار گرفتند.

به گزارش  بانکداری ایرانی،  در شانزدهمین سالگرد تأسیس کانون ادبی زمستان، مدیرعامل بیمه تعاون با حضور در این مجموعه، ضمن تقدیر از اعضای ادیب، شاعر، هنرمند و هنردوست این کانون، در راستای مسئولیت اجتماعی شرکتی نسبت به بیمه «محمد معتمدی» خواننده و «رضا رفیع» طنزپرداز کشورمان اقدام کرد.

مظلومی در این برنامه مطرح کرد: «برای ما در شرکت بیمه تعاون جایگاه هنر و هنرمند بسیار با ارزش هست، برای همین سعی می‌کنیم به عنوان مسئولیت اجتماعی خود از ماندگاری هنر و هنرمند، ادبیات و ادیب و از همه مهمتر فرهنگ ایران زمین اطمینان حاصل کنیم. تلاش ما در بیمه تعاون فراهم کردن آرامش خاطر مخاطبانمان هست، تا مطمئن باشند که همراه و حامی قابل اعتمادی در کنار خود دارند. به همین دلیل سعی شده که شرایطی را برای توسعه بسترهای فرهنگی و اطمینان از حضور فعال ادبا و هنرمندان در عرصه فرهنگ فراهم کنیم.»

وی افزود: «موزیسین ها، صنعتگران و استادکاران صنایع دستی و فعالین حوزه صنایع خلاق، نویسندگان، شعرا، گویندگان، هنرپیشگان و هرکسی که در منظومه هنرمندی و فرهنگ قرار دارد با اتکا به سرمایه اندیشه و به کارگیری مهارت های اجرایی نسبت به خلق آثار خود عمل می کنند. عموماً این عده برای ارائه هنرشان یا انجام پیشه شان به جسمشان وابسته اند. در روزهای سخت اگر اتفاقی بیافتد و حادثه ای رخ دهد چه؟ باید مرهمی باشد تا فرصت جبران و بازتوانی ایجاد شود. برای همین تمرکز خود را بر موضوع اهمیت سلامت جسم گذاشته ایم و طرح های متنوعی را پیگیری می کنیم.»

مدیرعامل بیمه تعاون اضافه کرد: «بر این اساس، بیمه تعاون اقدام به عرضه بیمه حوادث به صورت عمومی و حتی بیمه حوادث اعضای بدن کرده است. ما در بیمه تعاون پوشش های مختلف بیمه ای داریم که احتمالا اکثر حضار و شنوندگان درباره آن اطلاع دارند. بیمه حوادث وقوع حادثه برای فرد و نقص عضو را پوشش می دهد، بیمه های درمان که به صورت ویژه در بیمه تعاون برای گروه های بسیار کوچک، مثلاً برای یک خانواده یا کسب و کارهای کوچک چند نفره هم قابل عرضه است، هزینه های درمانی احتمالی را پوشش می دهد.»


مظلومی در ادامه اظهار داشت: «بیمه زندگی بیمه تعاون که کامل ترین بیمه عمر و سرمایه موجود در کشور است، هم سرمایه گذاری است و هم دارای پوشش عمر و پوشش های تکمیلی مانند بیماری های خاص و بیمه آتش سوزی منزل مسکونی نیز هست.»


وی همچنین تشریح کرد: «بیمه تعاون یک شرکت خصوصی است و یکی از معدود شرکت هایی است که هم زمان به صورت تعاونی و سهامی عام فعالیت می کنند. ما در بیمه تعاون به این آگاهیم که بستر فرهنگی مناسب، درست و قدرتمند، زمینه رشد جامعه و اندیشه را فراهم می کند و این رشد در جامعه فضای مطمئن تر و متعالی تری را برای توسعه همه افراد و کسب و کارها فراهم می کند. از این رو در وظایف خود تعریف کرده ایم تا اهمیتی خاص برای قشر تاثیرگذار بر فرهنگ قائل باشیم و تلاش نماییم توجه را به اهمیت ریسک های سلامت این تلاشگران هنرمند بیش از پیش جلب کنیم».

 

رضا رفیع و محمد معتمدی تحت پوشش بیمه تعاون

رضا رفیع و محمد معتمدی تحت پوشش بیمه تعاون

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: