کد خبر: ۲۰۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - 14 March 2022
مراسم گرامیداشت 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت مقام شهید در صندوق قرض الحسنه شهید برگزار شد.

مراسم گرامیداشت 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت مقام شهید در صندوق قرض الحسنه شهید برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، ظهر امروز مصادف با 22 اسنفد سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت مقام شهید، مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و کارکنان صندوق برگزار شد.

در این مراسم که به صورت برخط برای مناطق سراسر کشور پخش گردید، به یاد فرمان تاریخی امام خمینی رحمت الله علیه در 22 اسفند 1358 سالروز تاسیس نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهداء، این روز گرامی داشته شد.

حجت الاسلام سید حسن مؤذنی معاون اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران به عنوان اولین سخنران این مراسم با اشاره به آیات الهی و احادیث موجود در خصوص مقام شهداء، جایگاه این عزیزان را در دین اسلام برشمرد و خاطر نشان ساخت در این دنیا به هیچ عنوان نمی توان اجر و پاداش شهداء را داد زیرا آنان با خداوند تبارک و تعالی معامله کردند.

پس از حجت الاسلام مؤذنی، آقای رضا شابهاری دقایقی از نگاه دین و علم روانشناسی به مقوله شهادت پرداخت و از مقام والای شهداء سخن گفت.

در ادامه مراسم تعدادی از فرزندان شهداء که در صندوق قرض الحسنه شاهد مشغول به فعالیت هستند از خاطرات شهید خود گفتند و یاد و خاطره آنها را زنده نگاه داشتند.

بخش پایانی این مراسم نیز به تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در صندوق اختصاص یافت.

همچنین در پایان از دکتر رضا صفری و آقای صادق شعار تاج احمدی مدیران فرهنگی و پشتیبانی صندوق که به درجه بازنشستگی نائل آمدند و سرکار خانم طاهری کارشناس روابط عمومی صندوق که از جمع همکاران جدا شدند با اهداء لوح و گل تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: