کد خبر: ۲۰۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۷ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - 13 March 2022
صبح امروز با اعلام کیانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های حوزه مسکن، قرارگاه رسانه‌ای نهضت ملی مسکن آغاز به کار کرد.

صبح امروز با اعلام کیانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های حوزه مسکن، قرارگاه رسانه‌ای نهضت ملی مسکن آغاز به کار کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن- هیبنا ، امین کیانی امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های حوزه مسکن که در محل ساختمان مرکزی بانک مسکن برگزار شد، هدف از آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای نهضت ملی مسکن را پاسخگویی منسجم، اطلاع رسانی شفاف و ارایه عملکرد‌ها به صورت مستمر ذکر کرد.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با اعلام خبر آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای طرح نهضت ملی مسکن گفت: اقدامات زیادی در بخش‌های مختلف نهضت ملی مسکن از ثبت‌نام تا ساخت و ساز و تحویل آن صورت می‌گیرد که نیاز است مردم بدون واسطه و به طور متمرکز از طریق یک مرجع رسمی اخبار مربوط به این طرح را که جزو یکی از پر دغدغه‌ترین برنامه های دولت است، دریافت کنند از این رو لزوم راه‌اندازی قرارگاهی برای این طرح بزرگ احساس شد که با اقدامات صورت گرفته امروز این طرح آغاز به کار کرد.

وی درباره اهداف قرارگاه رسانه‌ای طرح نهضت ملی مسکن افزود: با اجرای طرح نهضت ملی مسکن و استقبال مردم نیاز به اطلاع رسانی صحیح در این حوزه بسیار احساس می‌شود. با توجه به نیاز و دغدغه مردم و پراکندگی برخی اخبار که از سوی مراجع غیر رسمی در این حوزه به آن دامن زده می‌شود زین پس مردم می‌توانند از یک مرجع رسمی این خبر را دریافت کرده و درباره صحت و چند و چون آن دغدغه نداشته باشند.

کیانی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف اصلی این طرح پاسخگویی به سوالات مردم بوده که می‌تواند در اجرای طرح نهضت ملی مسکن که به دلیل گستردگی و همچنین پیگیری مردم اخبار آن بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، کمک شایان توجهی در این زمینه باشد. مردم نیز می‌توانند نقطه نظرات و سوالات خود را از این مرجع رسمی جویا شده و پاسخی مناسب و موثقی دریافت کنند.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بانک مسکن در حوزه مسکن همواره پیشگام بوده است، گفت: امروز مسوولیت سختی بر دوش ما قرار دارد و اجرای مهم‌ترین شعار دولت یعنی مدیریت ساخت یک میلیون واحد مسکن در سال برعهده ماست.

وی ضمن اشاره به وضعیت مسکن مهر و تعهد دولت سیزدهم در اتمام و واگذاری مسکن‌های مهر باقی مانده، تصریح کرد: تامین زمین برای ساخت چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال کار بزرگی است. که با تدبیر وزیر راه و شهرسازی، ایجاد بانک متمرکز زمین برای ثبت زمین‌های موجود و ثبت واگذاری آن‌ها برای نخستین بار تشکیل شد.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی با اشاره به لزوم تامین زمین، تسهیلات و ساخت مسکن بیان کرد: خوشبختانه طی شش ماه توانستیم سازوکار سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نهضت ملی مسکن را ایجاد کنیم.

او ادامه داد: در سال 1400 نزدیک به 360 هزار میلیارد بین بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات تقسیم شد که از سال آینده قرار است 20 درصد به این مقدار افزوده شود.

کیانی بیان کرد: با توجه به جلوگیری از توسعه کلانشهرها، ایجاد شهرهای جدید و شهرک‌های مسکونی در کنار شهرک‌های صنعتی، توجه به آمایش سرزمینی و مراکز اشتغال در دستور کار گرفته است.

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های حوزه مسکن وزارت راه و شهرسازی امروز با حضور و سخنرانی محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن برگزار شد

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: