کد خبر: ۲۰۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - 12 March 2022
دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق طی پیامی فرارسیدن 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثار گران و گرامیداشت مقام شهداء را تبریک گفت.

اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد فرارسیدن 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و گرامیداشت مقام شهداء را تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق طی پیامی فرارسیدن 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثار گران و گرامیداشت مقام شهداء را تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به شرح ذیل است.

ای روشنای خانه امید: ای شهید‌
ای معنی حماسه جاوید؛ ای شهید
چشم ستارگان فلک از تو روشن است‌
ای برتر از سراچه‌ی خورشید‌؛ ای شهید

22 اسفند ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و بزرگداشت مقام بهترین بندگان خدا، شهیدان است.

به فرموده معمار کبیرانقلاب حضرت امام خمینی (ره): ما را چه رسد که با این قلم های شکسته و بیان های نارسا در وصف شهیدان، جانبازان، مفقودان و اسیرانی که در جهاد فی سبیل الله جان خود را فدا کرده اند و یا سلامت خویش را از دست داده اند، مطلبی نوشته یا سخنی بگوییم.

اقتدار، امنیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون ‏رشادت و ایثار گری کسانی است که در طول انقلاب، جنگ تحمیلی و اکنون در محور مقاومت خالصانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته تا ملت بزرگ ایران را سربلند دوران ها کنند.

اینجانب ضمن پاسداشت فرمان تاریخی امام خمینی رحمت الله علیه در 22 اسفند 1358 ، سالروز تاسیس نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نامگذاری آن به عنوان روز بزرگداشت شهداء را محضر خانواده های معظم و معزز شهداء گرانقدر، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون محترم رییس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام شکری نماینده محترم ولی فقیه و تمام ملت عزیز و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای شهیدان مان علو درجات و برای بازماندگان این قهرمانان ملی، اسوه های صبر و استقامت، عزت، دوام و بقاء آرزومندم.

اسلام کریمی

مدیرعامل

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: