کد خبر: ۲۰۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - 08 March 2022
مدیرعامل موسسه فابا مدیا: مرکز فابا همیشه بر این شعار تکیه دارد که "با فابا" می توان به همه دست یافت، اما "از فابا" نمی توان به نقطه اوجی رسید.

بانکداری ایرانی-مدیرعامل موسسه فابا مدیا در نشست تقدیر از خبرنگاران و هم اندیشی با اصحاب رسانه در مرکز فابا، ضمن خیر مقدم به حاضران در جلسه به تشریح اهداف و برنامه های فابا مدیا پرداخت و در خصوص چابک سازی آن مطالبی بیان کرد.

سید مسلم یگانه در این نشست دوستانه و صمیمی که عصر شانزدهم اسفند ۱۴۰۰ و در آستانه سال نو، در سالن اجتماعات مرکز فابا برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه موسسه فابا مدیا به عنوان بازوی توانمند مرکز فابا در توسعه فناوری های نوین بانکی در اکوسیستم صنایع مالی بانکی پرداخت و فناوری گام بر می دارد، اهداف بلندی را برای رونق کسب و کار در نظر دارد که چابک سازی و تجهیز بخش رسانه ای آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مدیرعامل موسسه فابا مدیا: فابا مدیا در حال گسترش بخش مدیای تصویری و ساخت کلیپ است که در این خصوص نیز می تواند به نتایج خوبی دست پیدا کند

مدیرعامل موسسه فابا مدیا تاکید کرد: فابا نیوز که بخش اصلی فابا مدیا محسوب می شود، علاوه بر سایت در شبکه های اجتماعی همچون تلگرام، واتساپ، اینستاگرام، لینکدین و یوتیوب فعالیت دارد که آمار و ارقام موید این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه انتشارهفته نامه سکه، ماهنامه بانکداری الکترونیک، فصلنامه تراکنش و کتاب از دیگر بخش های این واحد است، اظهارداشت: فابا مدیا در حال گسترش بخش مدیای تصویری و ساخت کلیپ است که در این خصوص نیز می تواند به نتایج خوبی دست پیدا کند.

یگانه با تاکید بر این نکته که مرکز فابا همیشه بر این شعار تکیه دارد که “با فابا” می توان به همه چیز دست یافت، اما “از فابا” نمی توان به نقطه اوجی رسید، ابراز امیدواری کرد با همفکری دوستان خبرنگار که همیشه همراه و همپای ما در گسترش فعالیت های مرکز فابا بوده اند، بتوانیم با کمک آنان قدم های بزرگتری برداریم که سود آن به نفع همه مشارکت کنندگان خواهد بود.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: