کد خبر: ۲۰۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - 08 March 2022
در ششمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی، از باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دستاورد این شرکت تقدیر شد. چراکه باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین را تبدیل به یک طرح نوآورانه کرده است.

در ششمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی، از باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دستاورد این شرکت تقدیر شد. چراکه باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین را تبدیل به یک طرح نوآورانه کرده است.

به گزارش  بانکداری ایرانی،  ششمین دوره جشنواره نوآوری برتر ایرانی با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و جمعی از مدیران ارشد فعال در صنایع بزرگ در دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری مرکز نوآوری ریاست جمهوری برگزار شد.

جشنواره نوآوری برتر ایرانی با شناسایی، انتخاب، ممیزی و احراز برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی در چهار بخش نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب‌وکار برگزار شد و زمینه معرفی و تقدیر از تلاشگران حوزه صنعت و کسب‌وکار را فراهم شود و باهدف شناخت نقاط قوت و قابل‌بهبود، به نهادینه کردن و بلوغ فرآیندهای نوآوری در شرکت‌های ایرانی کمک کند. هدف از برگزاری ششمین دوره «جشنواره نوآوری برتر ایرانی» شناسایی، انتخاب، ممیزی و احراز برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی در چهار بخش نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب‌وکار اعلام‌شده است.

در این جشنواره؛ شرکت بیمه کارآفرین نیز با سامانه باشگاه مشتریان و با حضور و بررسی میدانی توسط ارزیابان حرفه‌ای دبیرخانه جشنواره و درنهایت ارزیابی در شورای سیاست‌گذاری ، موفق به کسب امتیازات لازم و نهایتاً حائز دریافت تندیس شد و این تندیس توسط ریاست محترم دانشگاه صنعتی شریف به مدیرعامل، محمد حیدری اهدا شد.
بر اساس بیانیه جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی منتشره در پورتال جشنواره؛ بیمه کارآفرین جهت فراهم آوردن رضایتمندی مشتریان، اقدام به راه‌اندازی خدمات الکترونیکی جهت خرید بیمه‌نامه ، پرداخت حق بیمه و پرداخت اقساط وام کرده است و به همین منظور تمامی فرآیندهای خرید بیمه برای اولین بار در باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین به‌صورت الکترونیکی انجام پذیرفته است.

در همین راستا و با توجه به خدمت جدید بیمه کارآفرین، کمیته ارزیابی جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی جهت ارزیابی این خدمت در محل شرکت حاضر شدند و چندساعتی را در حضور مدیران و کارشناسان واحدهای مربوطه، محصول موردنظر را موردبحث و بررسی قراردادند. یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این باشگاه ایجاد وحدت رویه صدور در تمامی شعب بیمه کارآفرین است. تمامی شعب می‌توانند شعبه مجازی داشته باشند که درنهایت مجموعه این ویژگی‌ها، باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین را تبدیل به یک طرح نوآورانه نموده است.

شایان‌ذکر است باشگاه مشتریان بیمه کارآفرین در راستای قدردانی از اعتماد مشتریان و باهدف ارائه خدمات ویژه به اعضای باشگاه، تقویت ارتباط تعاملی بین بیمه کارآفرین و مشتریانش و افزایش رضایتمندی ایجادشده است. در این باشگاه امکان صدور بیمه‌نامه به‌صورت آنلاین نیز برای شما فراهم خواهد شد. با عضویت در این باشگاه می‌توان ضمن برخورداری از مزایای طرح‌ها، به‌صورت شخصی پرداخت و پیگیری خسارت‌های خود را نیز گی گیری کرد.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: