کد خبر: ۲۰۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - 07 March 2022
بانک پارسیان از برنامه فروش و واگذاری ۱۰۰ ، ۹۹.۹ و ۲۵ درصدی سهام چهار زیرمجموعه از طریق مزایده خبر داد که در روزهای آخر سال انجام خواهد شد .

بانک پارسیان از برنامه فروش و واگذاری ۱۰۰ ، ۹۹.۹ و ۲۵ درصدی سهام چهار زیرمجموعه از طریق مزایده خبر داد که در روزهای آخر سال انجام خواهد شد .

بانک پارسیان از واگذاری 100 درصد سهام گروه مالی پارسیان و سرمایه گذاری پارسیان، 99.9 درصد سهام گروه داده پردازی پارسیان و 25 درصد سهام شرکت راهسازی و معدنی مبین از طریق مزایده خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.

براین اساس، "وپارس" اعلام کرد: در نظر دارد 10 میلیارد سهم معادل 100 درصد سهام گروه مالی پارسیان (سهامی خاص)، یک میلیارد و 999 میلیون و 833 هزار و 332 سهم معادل 99.99 درصد سهام گروه داده پردازی پارسیان (سهامی خاص) را از طریق مزایده بصورت 50 درصد نقد و الباقی طی اقساط دو ساله به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار کند. متقاضیان جهت دریافت اسناد مزایده و کسب اطلاعات بیشتر حداکثر تا 25 اسفند به اداره مرکزی بانک پارسیان مراجعه کنند.

همچنین 87 میلیون و 500 هزار سهم معادل 25 درصد سهام شرکت راهسازی و معدنی مبین (سهامی خاص) یکجا و از طریق مزایده بصورت 25 درصد نقد و الباقی طی اقساط 3 ساله با فاصله اقساط 6 ماهه با نرخ سود بانکی به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار می شود.

در این میان، بانک پارسیان درصدد است اصالتاً و وکالتاً از سوی شرکت های گروه مالی پارسیان، بیمه پارسیان و چند شرکت تابعه بانک، سه میلیارد و 513 میلیون و 636 هزار و 361 سهم معادل 100 درصد سهام سرمایه گذاری پارسیان (سهامی خاص) را یکجا و از طریق مزایده بصورت 100 درصد نقد به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: