کد خبر: ۲۰۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - 27 February 2022
رويكرد بانك صنعت و معدن در سال آينده، توسعه و بهبود كيفيت خدمات نوين، جذب منابع و وصول مطالبات معوق در راستاي افزايش رضایت مشتريان و بهبود مجدد شاخص هاي عملکردی بانک خواهد بود.

رويكرد بانك صنعت و معدن در سال آينده، توسعه و بهبود كيفيت خدمات نوين، جذب منابع و وصول مطالبات معوق در راستاي افزايش رضایت مشتريان و بهبود مجدد شاخص هاي عملکردی بانک خواهد بود.

رويكرد بانك صنعت و معدن در سال آينده، توسعه و بهبود كيفيت خدمات نوين، جذب منابع و وصول مطالبات معوق در راستاي افزايش رضایت مشتريان و بهبود مجدد شاخص هاي عملکردی بانک خواهد بود.

به گزارش روابط عمومي بانک صنعت و معدن، عبدالرضا ولي الهي معاون اعتبارات و راهبري شعب در نشست سراسری مدیران بانک صنعت و معدن با موضوع هم انديشي و تبيين سياست هاي بانك كه به صورت ارتباط ويدئو كنفرانس با مديران ستادي و استاني اين بانك برگزار شد، ضمن ابراز خرسندي از حصول نتايج مطلوب در ارتقاي شاخص هاي عملكردي و تحقق عملكرد بيش از حد انتظار و برنامه ريزي شده گفت: در سياست هاي اعتباري سال آتي مقرر شده چارچوب و دستورالعمل فعاليت هاي اعتباري و تسهيلاتي تفكيك شده و در زمينه اعتبارات اختيارات بيشتري به شعب داده شود و در پرداخت تسهيلات تأكيد بيشتري بر توازن منابع و مصارف وجود دارد.

منصور يوسفي نيا معاون برنامه ريزي و فناوري بانك نيز بيان داشت: در خصوص رمز ريال و مقررات انتشار و دستورالعمل آن تا خرداد 1401 اقدام خواهد شد و سال آينده اين رمز ارز وارد عرصه اقتصاد خواهد شد؛ رويكرد بانك مركزي به سمت بكارگيري قراردادهاي هوشمند و بلاك چين است و در سال آتي پايه هاي اقتصاد ديجيتال به صورت زيست بوم(فراگير) در شبكه هاي بانكي و غير بانكي اجرايي مي شود و ما بايد به صورتي هم افزا در اين زمينه عمل كنيم.
وي اضافه كرد: در سال 1401 برنامه هاي مهمي در ادامه پروژه هاي قبلي مانند امضاي ديجيتال، زنجيره تأمين و بانكداري باز در بانك كليد خواهد خورد.

يوسفي نيا اعلام داشت: دو پروژه مهم سامانه يكپارچه احكام قضايي كه ارتباط بانك با قوه قضاييه را برقرار مي سازد و سامانه پل كه سامانه پرداخت لحظه اي است و اجازه مي دهد پرداخت ها مبتني بر حساب به انجام برسد، در سال 1401 اجرايي خواهد شد.

رضا رفيعا معاون توسعه سرمايه انساني نيز از تدوين سند جامع نيروي انساني بانك تا پايان سال خبر داد و گفت: در خصوص مهارت افزايي مرتبط با بانكداري ديجيتال، پروژه ارگونومي، ساماندهي نيروهاي ايثارگر، ارتباطات سيستمي سامانه هاي سرمايه انساني اقداماتي در حال انجام است و در رابطه با بيمه نيز مشكلاتي وجود داشت كه در تلاش براي حل آنها هستيم.

وي افزود: پروژه هاي بازسازي چند شعبه را در دست اقدام داريم و از شعب مي خواهيم در مورد خريد تجهيزاتي مانند كامپيوتر ها و دوربين ها با متولي آن در ستاد هماهنگ باشند.
بيژن اسدي معاون نظارت حقوقي و وصول مطالبات بانك نيز با تاكيد بر لزوم جديت بيشتر شعب در امر وصول مطالبات خاطرنشان كرد: مديران استاني ظرف يك هفته هرگونه پيشنهادي در مورد وصول هر چه بهتر و سريعتر مطالبات بانك دارند، ارائه نمايند.
وي گفت: درخواست ما اين است كه همكاران در جلسات ستاد تسهيل حضور فعالانه داشته و در مورد تعيين وثايق و به خصوص حد اعتباري ال سي و ضمانتنامه دقت لازم را داشته باشند و نسبت به ثبت و به روزرساني وثايق در سيستم هاي مربوطه اقدام كنند.


اسدي عنوان داشت: سال آينده لازم است تعامل بيشتري با بدهكاران ارزي داشته باشيم خصوصا بدهكاران صندوق توسعه ملي و به نحوي با مسؤلان استاني همكاري داشته باشيم كه نه بانك صدمه ببيند نه وضعيت اشتغال استان.

علي حيدري معاون مالي و بين الملل بانك نيز با تاكيد بر اهميت زمان بندي مناسب براي تشكيل مجمع عمومي بانك در سال آينده بيان داشت: همكاران در ستاد و شعب اگر اسناد مالي و مسايل تعيين تكليف نشده اي در حوزه مالي دارند سريعا اقدام نمايند تا بتوانيم مجمع را تا تيرماه سال آينده برگزار كنيم و همچنين براي رفع تعهدات ارزي سررسيد گذشته اقدامات لازم را به عمل آورند.

در خلال اين جلسه مديران استاني و رؤساي شعب نيز به بيان مسايل و نقطه نظرات خود پرداختند و مديرعامل و اعضاي هيأت مديره و هيأت عامل در فضايي صميمانه پذيراي نظرات همكاران خود بوده و براي رفع موانع پيش روي بحث و تبادل نظر کردند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: