کد خبر: ۲۰۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - 26 February 2022
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت کاشف برای سال مالی منتهی به آذرماه سال 1400 روز شنبه 30 بهمن با حضور 100 درصدی سهامداران در محل شرکت کاشف برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت کاشف برای سال مالی منتهی به آذرماه سال 1400 روز شنبه 30 بهمن با حضور 100 درصدی سهامداران در محل شرکت کاشف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کاشف، در مجمع عمومی این شرکت، گزارش‌های مالی سالانه و خلاصه عملکرد هیئت‌مدیره به نمایندگان سهامداران ارائه شد.

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک در مجمع عمومی عادی سالیانه کاشف با اشاره به جایگاه و اهمیت شرکت کاشف در عرصه ارتقای امنیت و تاب‌آوری زیست‌بوم تولید و تبادلات اطلاعات بانکی گفت: این جایگاه و عملکرد مطلوب شرکت کاشف انتظارات بیشتری را در نزد سازمان‌ها و مجموعه‌هایی که به مقوله امنیت توجه ویژه دارند ایجاد کرده و کاشف باید پاسخگوی این نیازها و انتظارات باشد.

علی عبدالهی در همین چارچوب افزود: حوزه آموزش و حوزه فرهنگ‌سازی امنیت ازجمله بخش‌هایی است که مستعد حضور و نقش‌آفرینی کاشف است و ضروری است که این شرکت دامنه اقدامات و فعالیت‌های خود را در زمینه آموزش به تمام سطوح مدیریتی نظام بانکی و حتی لایه‌های کارشناسی بانک‌ها گسترش داده و در کنار آن، آموزش نیروهای امنیتی و پرورش و تربیت این نیروها برای دیگر دستگاه‌های دولتی را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

وی همچنین فرهنگ‌سازی را یکی از لازمه‌ها و ضرورت‌های ارتقای سطح امنیت عمومی در جامعه دانست و با توجه به رشد آگاهی عمومی به‌عنوان یکی از اهداف کلان کاشف، توسعه فعالیت‌های شرکت در این زمینه را ضروری خواند.

علی‌اکبر کاظمی نیا، مدیرعامل کاشف نیز در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت، ضمن قدردانی از حمایت‌های بانک مرکزی و گروه ملی انفورماتیک، دستاوردها و آورده‌های شرکت در عرصه تولید و تبادل اطلاعات بانکی را مرهون این پشتیبانی و تلاش کارکنان کاشف دانست و گفت: به‌رغم تنگناها و دشواری‌های ناشی از فراگیری کرونا و دیگر عوامل دخیل، کاشف توانست در سال کاری سپری‌شده کارنامه‌ای را ارائه دهد که مورد رضایت بانک مرکزی است.

وی با اشاره به برنامه راهبردی شرکت کاشف در افق میان‌مدت 1399 تا 1401 گفت: کاشف تا پایان آذرماه سال 1400 توانسته است در حوزه‌های پیشگیری از رخدادهای امنیتی، نظارت و ارزیابی و پاسخگویی به رخداد، تمامی اهداف تعیین‌شده خود در این برنامه را محقق نماید.

مدیرعامل شرکت کاشف در ادامه به‌تفصیل 12 پروژه را که از مهم‌ترین نقاط عملکردی شرکت در سه حوزه پیشگیری، نظارت و ارزیابی و پاسخگویی بوده‌اند، معرفی کرد و گفت: ایجاد مرکز واکنش سریع به عملیات مشکوک، راه‌اندازی آزمایشگاه ارزیابی امنیتی و افزایش و عمق‌بخشی به مقوله مدیریت هوش تهدید ازجمله برنامه‌ها و اقدامات مهم شرکت در سال گذشته بوده است.

کاظمی نیا در ادامه گزارش خود اعلام کرد که کاشف در سال پیش رو هم با تمرکز بیشتر در حوزه‌های نظارت، پیشگیری از رخداد و پاسخگویی فعال خواهد بود.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: