کد خبر: ۲۰۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - 22 January 2022
بررسی ترین‌های شرکت به‌پرداخت ملت در سال 1400؛
این شرکت بیش از یک سوم کل تراکنش های موبایلی و نزدیک به یک پنجم از کل مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشکاهی به خود اختصاص داده است.

علی سوری- شرکت به پرداخت ملت که چند ماهی است که افزايش سرمايه خود را از رقم 1450ميليارد ريال به 3000هزار ميليارد ريال رسانده‌است، در بسیاری از حوزه‌های برترین شرکت پرداخت، در سال جاری لقب گرفته است.

به گزارش بانکداری ایرانی،  این شرکت بیش از یک سوم کل تراکنش های موبایلی و نزدیک به یک پنجم از کل مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشکاهی به خود اختصاص داده است.

بر اساس این گزارش، در اواخر سال گذشته بود که هيات داوران جشنواره با در نظر گرفتن اصل مشتري‌مداري به‌عنوان يک اصل مديريتي و اهتمام موجود در اين شرکت براي جلب رضايت مشتريان با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي ارتباطي، بالاترين امتياز را بر مبناي ارزيابي‌هاي تخصصي انجام‌شده به «به‌پرداخت ملت» اختصاص دادند.

علاوه بر این در تابستان امسال بود که شرکت به‌پرداخت ملت در هشتمين دوره سالانه از نظرسنجي «جشنواره ملي برند محبوب مصرف‌کنندگان» به‌عنوان محبوب‌ترين برند ايراني به انتخاب استفاده‌کنندگان از پايانه‌هاي فروشگاهي، حائز رتبه نخست و کسب تنديس زرين برند محبوب ايراني شد.

همچنین، بر اساس گزارش های اقتصادی شاپرک که همه ماهه منتشر می شود، در شهريورماه 1400، به‌پرداخت ملت بالاترين سهم تعداد تراکنش هاي پرداخت قبض و خريد شارژ به خود اختصاص داده است. اين شرکت با کسب سهم 23،62 درصدي از تعداد تراکنش هاي پرداخت قبوض و خريد شارژ بالاترين سهم را در ميان شرکتهاي پرداخت الکترونيک از آن خود کرده است.

همین رویه در 9 ماهه منتهی به 30 آذر 1400 نیز تکرار شده است و بر اساس این گزارش، در اذر ماه تعداد تراکنش های شاپرک سه میلیارد و 265 میلیون عدد به ارزش 6679 میلیارد ریال بوده است که 20،64 درصد یعنی یک پنجم از کل تراکنش ها و 19،42 درصد از کل مبلغ یعنی یک پنجم از کل مبالغ به شرکت به‌پرداخت ملت اختصاص داشته است. به پرداخت ملت در این دوره بیشترین سهم بازار در مبلغ تراکنش ها به خود اختصاص داده است.

علاوه بر این در آذر ماه 1400 بیش از یک سوم تمام تراکنش های موبایلی را به خود اختصاص داده است. در حقیقت، در این ماه بالاترین سهم از تعداد تراکنش های ابزار پذیرش موبایلی را با عدد 35.53 درصد به خود اختصاص داده است.

همچنین نزدیک به یک پنجم کل مبلغ تراکنش ها به شرکت به پرداخت ملت اختصاص داشت. در اذر 1400 حدود 19 درصد از سهم از مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشگاهی به به پرداخت ملت اختصاص داشت.

از طرف دیگر شایان ذکر است که اين شرکت بنا بر رتبه‌بندي جديد نشريه مرجع و معتبر نيلسون‌ريپورت در سال 2020، علاوه بر در اختيار داشتن رتبه‌هاي نخست منطقه‌اي و کشوري، در سال گذشته توانست جايگاه پانزدهم را به سيزدهم ارتقا دهد. اين رتبه‌بندي که در شماره 1199 نشريه نيلسون‌ريپورت مورخ سپتامبر 2020 منتشر شده است، نشان‌دهنده تغييرات مثبت و تحول کمي و کيفي در ارائه محصولات و خدمات شرکت" به‌پرداخت ملت " است که به عنوان ، برترين شرکت منطقه (خاورميانه) محسوب مي‌شود.

 

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: