کد خبر: ۲۰۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۲۵ دی ۱۴۰۰ - 15 January 2022
بر اساس بررسی های صورت گرفته رسانه ای، بیمه تعاون به عنوان رضایت بخش ترین شرکت بیمه ای در میزان خسارت دریافتی انتخاب شد.

بر اساس بررسی های صورت گرفته رسانه ای، بیمه تعاون به عنوان رضایت بخش ترین شرکت بیمه ای در میزان خسارت دریافتی انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، پایگاه خبری رُکنا در گزارشی به بررسی سریع ترین و بهترین شرکت های بیمه ای برای پرداخت خسارت توجه کرده و برای آن مطلبی تهیه کرده است.

در این گزارش و بنا بر بررسی های صورت گرفته شده تصریح شده که «سطح رضایت کاربران بیمه از مبلغ خسارت دریافتی در سال گذشته، معادل 3/388 از 5 بوده است. این درصدِ پایین، نشان‌دهنده آن است که با وجود اهمیت رضایت مالی نسبت به دیگر فاکتورها، بسیاری از شرکت‌های بیمه رفتاری غیرمنصفانه در این باره دارند».

همچنین این گزارش به این نتیجه رسیده است که کاربران «اگر به‌دنبال خرید بیمه شخص ثالث یا بیمه‌های حوادث طبیعی هستند، بیمه تعاون با بیش از 31 مرکز پرداخت خسارت و 701 نمایندگی در سراسر کشور، صدرنشین جدول رضایت‌بخش‌ترین بیمه‌ها در زمینه پرداخت خسارت است».

در ادامه این گزارش، شرکت بیمه پاسارگاد در گزینه «ارزیابی خسارت سیار»، بیمه آسیا در گزینه «تجربه سهولت پرداخت خسارت»، بیمه ایران در گزینه «کیفیت بالا در ارتباط با مشتری» و بیمه ملت در گزینه «بالاترین سطح توانگری مالی در پرداخت خسارات» به عنوان رتبه داران مطلوب معرفی شده اند.

شایان ذکر است که مدیرعامل بیمه تعاون نیز در آخرین مصاحبه خود به مزیت رقابتی این شرکت به عنوان «سرعت پرداخت خسارت» و دستیابی به «بالاترین میزان رضایت بیمه گذاران در صنعت بیمه» اشاره کرده بود.
یونس مظلومی همچنین همواره بر «ارتقای رضایت خسارت گیرندگان بیمه تعاون» تأکید داشته و بر این اساس «مرکز سنجش ویژه رضایت خسارت گیرندگان» را راه اندازی کرده و «این مرکز ملکف است تا زمانی که رضایت کامل بیمه گذاری که خسارت دریافت کرده را اخذ نکرده است پی گیر جلب رضایت وی شود و این مرکز در بیمه های دیگر وجود ندارد».

قابل توجه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از «شکایات علیه شرکت بیمه تعاون در سال ۱۳۹۹» که در سامانه بیمه مرکزی ثبت شده است، شرکت بیمه تعاون در سال ۱۳۹۹ به طور متوسط ظرف «یک روز» به شکایات واصله رسیدگی و نتیجه آن را اعلام کرده است و بر این اساس در وضعیت «بسیار مطلوب» قرار گرفته است

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: