کد خبر: ۲۰۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۱۹ دی ۱۴۰۰ - 09 January 2022
یارانه نقدی ۴۵.۵ هزار تومانی ساعت ۲۴ فردا دوشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود تا همچنان خبری از وعده رضایی مبنی بر افزایش دو برابری یارانه ها نباشد !

یارانه نقدی ۴۵.۵ هزار تومانی ساعت ۲۴ فردا دوشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

به گزارش بانکداری ایرانی ،  سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام‌کرد: صد و سی‌ و یکمین مرحله یارانه نقدی مربوط به دی ماه، ساعت ۲۴ روز فردا دوشنبه ۲۰ دی به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

براساس این گزارش، یارانه نقدی شامل همان ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به‌ ازای هر نفر به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سازمان بهزیستی است .

همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع‌رسانی‌های قبلی ، نوزدهمین قسط از اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر خواهد شد. طبق آخرین آمار بیش از ۶ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۳۸۰ سرپرست خانوار در دو مرحله پرداخت تسهیلات به یارانه‌بگیران معیشتی از تسهیلات یک میلیون تومانی بهره‌مند شده‌اند.

براساس این گزارش محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور هفته اول آذر، وعده افزایش دو برابری یارانه‌ها از ابتدای دی 1400 ماه را داده و اعلام کرده بود یارانه نقدی و اعتباری خانواده چهار نفره به 800 هزار تومان خواهد رسید اما احسان خاندوزی به فاصله یک روز ، چنین ادعا و وعده ایی را رد و اعلام کرد هنوز چند و چون این برنامه دولت و زمان اعمال مشخص نیست !

نگار کریمی
برچسب ها: یارانه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: