کد خبر: ۲۰۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۱۸ دی ۱۴۰۰ - 08 January 2022
مشتری می‌تواند با فعال‌سازی گزینه «بانک‌پرداخت» در پیشخوان مجازی، قبوض تلفن‌همراه خود را به‌صورت سیستمی و بدون مراجعه به شعبه یا دستگاه خودپرداز، پرداخت کند.

بانک آینده با هدف ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان و استفاده بهینه از سامانه‌های غیرحضوری، به‌ویژه در شرایط فراگیری ویروس کرونا، امکان پرداخت قبوض تلفن‌همراه را از طریق گزینه «بانک‌پرداخت» در سامانه‌ «پیشخوان مجازی» خود، فراهم کرده است.

 مشتری می‌تواند با فعال‌سازی گزینه «بانک‌پرداخت» در پیشخوان مجازی، قبوض تلفن‌همراه خود را به‌صورت سیستمی و بدون مراجعه به شعبه یا دستگاه خودپرداز، پرداخت کند.


بدین‌ترتیب که پس از صدور صورت‌حساب توسط شرکت همراه‌اول و اعلام بدهی خط، در صورتی‌که مبلغ بدهی از مبلغ سقف تعیین‌شده در پیشخوان، بیش‌تر نباشد، مبلغ قبض به‌صورت سیستمی از حساب معرفی‌شده مشتری برداشت و قبض پرداخت خواهد شد.


"پیشخون مجازی" بانک آینده، کلیه خدماتی را که در شعب بانک‌ ارائه می‌شود، برای مشتریانی که به هر دلیل امکان حضور در شعب را ندارند، فراهم کرده و بدین‌ترتیب، مشتریان را از مراجعه به شعب بانک‌ها بی‌نیاز می‌سازد.


برای عضویت در سامانه «پیشخوان مجازی» بانک آینده می‌توانید با حضور در شعب بانک آینده در سراسر کشور و یا با مراجعه به تارگاه «پیشخوان مجازی» به‌نشانی https://www.abplus.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام در این سامانه، اقدام کنید.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: