کد خبر: ۲۰۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۱۸ دی ۱۴۰۰ - 08 January 2022
نسبت مبلغ وام به میزان سپرده طرح نیکان بین ۳۵ تا ۱۳۰درصد است. متقاضیان برای دریافت این وام باید ضامن معتبر به بانک ارائه دهند. با این شرایط، افراد امکان استفاده از سپرده خود را تا زمان بازپرداخت اقساط وام دارند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۲۴ ماه اعلام شده که با توجه به مبلغ وام و مدت بازپرداخت آن تغییر می‌کند.

 بانک تجارت به منظور رفع احتیاجات ضروری مشتریان خود، در قالب طرح نیکان، وام نقدی به افراد واجد شرایط می‌پردازد. افرادی امکان درخواست این تسهیلات را دارند که در یکی از شعب بانک تجارت حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز افتتاح کرده و سه ماه هم از تشکیل سپرده آنها گذشته باشد.

به گزارش بانکداری ایرانی ،   نسبت مبلغ وام به میزان سپرده طرح نیکان بین ۳۵ تا ۱۳۰درصد است. متقاضیان برای دریافت این وام باید ضامن معتبر به بانک ارائه دهند. با این شرایط، افراد امکان استفاده از سپرده خود را تا زمان بازپرداخت اقساط وام دارند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات ۲۴ ماه اعلام شده که با توجه به مبلغ وام و مدت بازپرداخت آن تغییر می‌کند.

متقاضیان باید هزینه جانبی تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را هم به بانک پرداخت کنند. سقف مبلغ این تسهیلات ۵۰میلیون تومان و کارمزد سالانه آن ۴ درصد است. بنا بر این گزارش متقاضیان این طرح نباید بدهی جاری یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. افراد می‌توانند امتیاز این تسهیلات را به بستگان درجه یک خود انتقال دهند. در صورتی که متقاضی بتواند حداکثر مبلغ تسهیلات را از بانک دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی ۲۴ ماه تعیین شود، با توجه به نرخ کارمزد ۴درصد سالانه، باید ماهانه ۲میلیون و ۱۷۱ هزار و ۲۴۶ تومان قسط بپردازد. کل سود وام طرح نیکان، ۲ میلیون و ۱۰۹هزار و ۹۰۷ تومان و مجموع رقم وام و سود ۵۲ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۹۰۷ تومان اعلام شده است.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: