کد خبر: ۲۰۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۰۶ دی ۱۴۰۰ - 27 December 2021
علی‌ علیزاده، محمد سلمانی و سید یعقوب علویان به ترتیب به سمت مدیرعامل، رئیس و نائب رئیس هیات مدیره و آناهیتا امیرحسینی و فرشید تولایی مقدم به عنوان اعضای هیات مدیره جدید صندوق معرفی شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری مدیرعامل و رئیس هیات امنای صندوق رفاه و آتیه بانک در این جلسه با اشاره به سودآوری صندوق در سال گذشته، گفت: تا سال 97 دارایی‌های صندوق در بانک سپرده گذاری می شد ولی امروز با سرمایه گذاری متنوع به موسسه ای رسیده ایم که شخصیت حقوقی مستقل دارد.


به گزارش بانکداری ایرانی،وی با تقدیر از عملکرد صادقانه و پاک دستی اعضای هیات مدیره قدیم که در کنار وظایف اداری خود در صندوق آتیه و رفاه بانک مسئولیت داشتند، افزود: صورت های مالی سال گذشته نشان می دهد که انتظارات، از صندوق محقق شده است و ارزش دارایی های صندوق به 171 میلیارد تومان رسیده است.

مدیر عامل بانک با اشاره بر ضرورت انطباق عملکرد هیات مدیره با قوانین و مقررات تصریح کرد: از هیات مدیره جدید می خواهم با اشراف کامل به اساسنامه، آیین نامه ها و دستورالعمل های صندوق آتیه و رفاه بانک فعالیت خود را آغاز کنند.

رئیس هیات امنای صندوق رفاه و آتیه بانک با بیان اینکه باید به سودآوری صندوق در بستر قانون توجه ویژه‌ای داشت، خاطرنشان کرد: اصلاح ساختار سازمانی صندوق، متناسب با برنامه های آن و استفاده از نخبگان و مشاوران زبده می‌تواند در سودآوری صندوق نقش برجسته‌ای داشته باشد.

شیری با اشاره به اینکه استفاده از نرم افزارهای مالی و حسابداری به روز می‌تواند بستر اجرای دستورالعمل محاسبه ارزش خالص دارایی صندوق رفاه و آتیه بانک را فراهم کند، ادامه داد: شفاف سازی عملکرد و انتشار گزارش صورت‌های مالی صندوق نقش بزرگی در جلب اعتماد اعضا دارد.

وی افزود: با اینکه می دانم اعضا هیات مدیره جدید به امانت داری، رعایت صرفه و صلاح در سرمایه‌گذاری‌های صندوق توجه دارند، ولی باز هم بر رعایت این موضوعات تاکید ویژه‌ای دارم.

در پایان این مراسم از علی نوروزی رئیس هیات مدیره، داود قزلباش مدیر عامل و آناهیتا امیرحسینی، سید اصغر جلیلی نیا و سعید صابونی اعضای هیات مدیره پیشین صندوق رفاه و آتیه بانک تقدیر و قدردانی شد و علی‌ علیزاده، محمد سلمانی و سید یعقوب علویان به ترتیب به سمت مدیرعامل، رئیس و نائب رئیس هیات مدیره و آناهیتا امیرحسینی و فرشید تولایی مقدم به عنوان اعضای هیات مدیره جدید صندوق معرفی شدند.

نگار کریمی
برچسب ها: پست بانک ، صندوق رفاه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: