کد خبر: ۲۰۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۰۵ دی ۱۴۰۰ - 26 December 2021
: در حال حاضر دیگر یک مدیر روابط عمومی نمی تواند همه ارکان نظام افکار عمومی را در اختیار بگیرد. تک تک اعضای سازمان باید مثل یک خانواده بزرگ از مجموعه ای که در آن فعالیت می کنند حفاظت کنند.

سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین نقطه اتصال مشتری و بانک را رسانه های نوین و فضای مجازی دانست و گفت: در حال حاضر دیگر یک مدیر روابط عمومی نمی تواند همه ارکان نظام افکار عمومی را در اختیار بگیرد. تک تک اعضای سازمان باید مثل یک خانواده بزرگ از مجموعه ای که در آن فعالیت می کنند حفاظت کنند.

به گزارش بانکداری ایرانی به نقل از روابط عمومی ایران زمین،  وی افزود: همه رقبا از ابزارهای رسانه ای استفاده می کنند تا پیشرفت های یک سازمان موفق را کم رنگ جلوه بدهند. این موضوع یک اصل کلی است که در تمام دنیا اتفاق می افتد.

استاد در خصوص برندنیگ بانک گفت: در یک سال گذشته تیم روابط عمومی با حمایت های مدیران ارشد بانک توانست برند بانک را بازسازی کند. نمای شعب بانک تغییر کرد و این هویت را به مشتریان ارائه کردیم که ما با خدمات جدید و ظاهری بهتر از گذشته در کنار شما هستیم.

مدیر امور روابط عمومی خاطر نشان کرد: ما تا پایان سال 1400 روابط عمومی دیجیتال را به صورت کامل راه اندازی خواهیم کرد. مرکز تماس دیجیتال را راه اندازی کردیم و در ماه های آینده در تمام شبکه های اجتماعی پاسخگوی مشتریان و به ویژه همکاران در شعب خواهیم بود.

استاد از راه اندازی باشگاه مشتریان متفاوت خبر داد و گفت: بزودی باشگاه مشتریان متفاوتی افتتاح خواهد شد و این دفعه قرار است با دیدگاه و ایده های جدید و با توجه به ارزش مشتریان خدمات ویژه ای ارائه شود.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: