کد خبر: ۲۰۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۰۵ دی ۱۴۰۰ - 26 December 2021
این مدل ها و ساز و کارهای مرتبط در بانک ایران زمین طی این سال ها به صورت بنیادین طراحی و استقرار یافته است . به طوری که این تغییرات ساختاری باعث تغییرات اساسی در نحوه ارائه خدمات مبتنی بر بازار شده است.

مهران سوادکوهی معاون طرح و برنامه در این جلسه به تغییرات صورت گرفته طی پنج سال گذشته اشاره کرد و گفت: هر سازمانی مدل های کسب و کاری دارد که باعث تغییرات ساختاری در تمامی لایه های سازمانی و ایجاد مزیت رقابتی می شود .

به گزارش بانکداری ایرانی به نقل از روابط عمومی ایران زمین،  این مدل ها و ساز و کارهای مرتبط در بانک ایران زمین طی این سال ها به صورت بنیادین طراحی و استقرار یافته است . به طوری که این تغییرات ساختاری باعث تغییرات اساسی در نحوه ارائه خدمات مبتنی بر بازار شده است.

وی افزود: در حال حاضر بانک ایران زمین در پنج حوزه کسب وکاری اساسی ، خدمات بانکی را ارائه می دهد. این حوزه های کسب وکاری بانکداری خرد ، بانکداری شرکتی, بانکداری دیجیتال و بانک دیجیتال به همراهی سازماندهی ساختاری مرتبط با هرحوزه گسب وکاری است .

در حوزه بانک دیجیتال ، خدمات مرتبط بهبود داده شده است و خدمات مکملی مانند خدمات گردشگری و خدمات بانکی و شبکه پرداخت تکمیل و به مشریان ارائه گردید.

حوزه بعدی بانکداری دیجیتال است. بانکداری دیجیتال مبتنی بر حوزه صنعت فعالیت است و مشارکت با شرکت های حوزه مخابرات از همین جنس است. یعنی در حوزه کسب و کاری صنعت و مجموعه هایی که در آن حوزه فعال هستند، خدمات را به آن ها ارائه می دهیم.

سوادکوهی درخصوص ارائه خدمات بر اساس ارزش مشتری گفت: یکی از مسائل مهم که در بانک ایجاد شده است ارزش مشتری است. تمام خدمات بر اساس ارزش مشتری ارائه می شود. یعنی مشتری بر اساس مراوداتی که با بانک خواهد داشت، خدمات دریافت می کند. هرچقدر این مراودات بیشتر باشد، خدماتی که دریافت خواهد کرد نیز بیشتر خواهد بود.

معاون طرح و برنامه بانک هر خدمتی که به مشتری ارائه می شود را دارایی بانک عنوان کرد و گفت: متناسب با ارزش مشتری خدمات به ایشان عرضه می شود و تعیین کننده سطح مشتری است ومشتری است که جایگاه خود را تعیین و ارتقا می دهد .

این تغییرات بنیادین است که مزیت رقابتی پایدار را برای بانک ایجاد می کند و مبتنی بر مدل های نوین صنعت بانکداری در سطح جهانی است و مفهوم بانک را به بانکداری ارتقا می دهد..

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: