کد خبر: ۲۰۰۳۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۲ - ۰۵ دی ۱۴۰۰ - 26 December 2021
با موافقت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران سقف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در صندوق قرض الحسنه شاهد به 500 میلیون ریال افزایش یافت.

با موافقت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران سقف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در صندوق قرض الحسنه شاهد به 500 میلیون ریال افزایش یافت.

به گزارش بانکداری ایرانی به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق با اعلام خبر افزایش سقف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به 500 میلیون ریال، گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و موافقت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران سقف پرداخت تسهیلات توسط صندوق قرض الحسنه شاهد از 300 به 500 میلیون ریال افزایش یافت.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد افزود: با توجه به تورم موجود و همچنین مشکلات معیشتی در جامعه نیاز بود سقف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه افزایش یابد به همین دلیل از ابتدای سال جاری درخواست این افزایش از جانب صندوق به بانک مرکزی ارائه شد و خوشبختانه با پیگیری های مستمر این مهم رقم خورد و ان شالله با آماده شدن دستور العمل های مورد نیاز و همچنین ایجاد زیر ساخت های نرم افزاری در سامانه بانکداری صندوق قرض الحسنه شاهد از بهمن ماه 1400 تسهیلات بر اساس سقف جدید پرداخت خواهد شد.

دکتر اسلام کریمی با تشکر از حمایت های معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: انصافا دکتر قاضی زاده هاشمی از بدو حضور در بنیاد همواره با حمایت های خود از بخش های مختلف بنیاد به ویژه صندوق قرض الحسنه شاهد ما را در ارائه خدمت شایسته و در خور شان به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر مورد حمایت و مساعدت قرار داده اند که جا دارد به نوبه ی خودم از ایشان تقدیر و تشکر کنم.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در پایان از مدیران بانک مرکزی به پاس مساعدت های لازم و توجه ویژه به خانواده های شاهد و ایثارگر عضو صندوق قرض الحسنه شاهد در مسیر تسهیل خدمت رسانی تقدیر و تشکر کرد.

نگار کریمی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
ذبیح الله دالند
|
United States of America
|
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
س تورا به خدا این بخشنامها بردارید ازیک طرف افزایش وام صندوق مراجعه کردم میگه سرمایه افزایش سرمایه قبول نمیکنن از گرفتاریه تخدید نظر کنید
محمدرضاکیشانی فراهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
باسلام با شرایط حاد ونیاز به کمک مالی جهت اتش سوزی. منزل و خسارت ناحقی که پرداخت نمودم دلخوش به این بودم که صندوق مبلغی را بعنوان کمک به وام دریافتی اینجانب اضافه نماید ولی متاسفانه همان به گفته ریاست صندوق که مبلغ پرداختی پانصد میلیون ریال شده هم عمل نکرده ومبلغ سی ودو میلیون دریافت نمودم که مبلغ. موجودی من در صندوق خیلی بیشتر از شصت هفتاد میلیون تومن نیز میباشد که این مبلغ دریافتی هیچگونه از مشکلات اینجانب را حل نمیکند چنانچه مقدور به پرداخت همان گفته خودتان نمیباشید آیا میتوانم حساب خود را مسدود نمایم ولااقل ازمبلغ موجودی خود نیز بدون هیچگونه درخواستی. وبدون منت برای رفع مشکلات خود از صندوق موجودی خود را دریافت نمایم با تشکر
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
س.حدود۱۷ماه هست که پدرم فوت کرده.عضوصندق بودولی چند ماهی هست که مادرم جابه جابه جای پدرم عضوصندق شد حالا برای یک وام ازصندق که افزایش دادین میگن بودجه هنوز نیومده همون ۳۰تومن وبدین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: