کد خبر: ۲۰۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۰۴ دی ۱۴۰۰ - 25 December 2021
موسسه فرابورسی اعتباری ملل از نتایج برگزاری مزایده نوبت سوم مزایده املاک و مستغلات و سرمایه گذاری های مازاد و اسامی برندگان خبر داد.

موسسه اعتباری ملل از نتایج برگزاری مزایده نوبت سوم مزایده املاک و مستغلات و سرمایه گذاری های مازاد و اسامی برندگان خبر داد.

به گزارش بانکداری ایرانی، موسسه ملل پیرو آگهی نوبت سوم مزایده املاک و مستغلات و سرمایه گذاری های مازاد از نتایج برگزاری مزایده در 29 آذر خبر داد.

براین اساس، موسسه ملل در نظر داشت سهام 3 شرکت گروه توسعه اقتصاد ملل، سهامی فرش ایران، تامین سرمایه نوین و برخی از املاک را بصورت مزایده به برندگان تحت شرایط واگذار کند. شرایط فروش بصورت نقدی و اقساط بود و در صورت خرید نقدی مشمول 5 درصد تخفیف می شد . مبلغ سپرده معادل 5 درصد مبلغ پایه مزایده درج شده در آگهی و مزایده از 18 آذر شروع و 27 آذر پایان یافت.

به این ترتیب، مزایده 29 آذر برگزار و پس از بازگشایی پاکات پیشنهادات دریافتی، 10 فقره از املاک منتشره در آگهی برگزاری مزایده اعم از تجاری، مسکونی و اداری با توجه به آیین نامه کمیسیون معاملات به برندگان واگذار خواهد شد.

در خصوص سهام سه شرکت گروه توسعه اقتصاد ملل، سهامی فرش ایران و تامین سرمایه نوین هیچ گونه پیشنهادی دریافت نشده است. بهای تمام شده املاک مذکور جمعاً 327.5 میلیارد تومان و سود حاصل از این معاملات 128.6 میلیارد تومان در دفاتر موسسه ثبت شد . برندگان مزایده مکلفند ظرف مدت 10 روز به استثنای ایام تعطیل رسمی با مراجعه به دفتر اداره املاک و ساختمان موسسه ملل و یا سرپرستی موسسه در محل وقوع ملک و پرداخت درصد نقدی بهای مورد معامله با توجه به شرایط ذکر شده حضور در مزایده، نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

اسامی برندگان مزایده املاک و مستغلات موسسه ملل

 

برندگان مزایده املاک و مستغلات مشخص شدند

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: