کد خبر: ۲۰۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - 18 December 2021
معاون وزیر نفت در امور منابع انسانی گفت: تسهیلات خرید مسکن تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان (هر نفر) به کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت از محل صندوق بازنشستگی نفت پرداخت می‌شود.

معاون وزیر نفت در امور منابع انسانی گفت: تسهیلات خرید مسکن تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان (هر نفر) به کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت از محل صندوق بازنشستگی نفت پرداخت می‌شود.

به گزارش به گزارش بانکداری ایرانی به نقل از وزارت نفت، مهدی علی‌مددی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت اظهار کرد: در وضع کنونی چالش‌های بسیاری داریم که این مسائل در خود صنعت نفت و با مدیریت این مجموعه ایجاد شده است، تعهدهای فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت، تعهدهای قراردادهای جذب نوین، تعهد آزمونی که برای قرارداد مدت‌موقت گرفته شده، تعهدهای تبدیل وضعیت ایثارگران که قانون بود و همه این موارد که بخش‌های جزئی هم دارد یا انجام شده یا در حال رسیدگی است.

مددی ادامه داد: ما با جامعه نیروی انسانی طرف هستیم که به آنها توجهی نشده و امروز قاطبه سازمان را گرفته است، نیروهای ارکان ثالث و قراردادی واقعیتی برای صنعت نفت و ما نیز نگاه دولت را می‌دانیم و این که دولت در چه شرایطی کار را آغاز کرده است، وضع بودجه کشور، وضع فروش نفت، همه این موارد را عزیزان بی‌شک دنبال می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر ادامه داد : برای جامعه ایثارگران با سازمان اداری استخدامی به جمع‌بندی رسیدیم و آن‌ها اجازه دادند ما برای این عزیزان سمت سازمانی ایجاد کنیم و این کار واحد ساختار ما را دوچندان می‌کند که هم باید سمت ایجاد کند، هم متناسب‌سازی کند و هم برای جاهایی که ساختار نداریم، ساختار ایجاد کند و این شرایط می‌طلبد که شبانه‌روز کار کنیم تا ان‌شاءالله به وضع مطلوب برسیم.

علی مددی افزود: تسهیلات خرید مسکن تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان (هر نفر) به کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت از محل صندوق بازنشستگی نفت پرداخت می‌شود؛ مبلغ این وام برای تعمیرات مسکن ۵۰ میلیون تومان و تبدیل به احسن ۱۵۰ میلیون تومان است.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: