کد خبر: ۱۹۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - 13 November 2021
هزینه‌های مرتبط با اصلاحات اساسی می‌تواند برای مدت طولانی‌تری در سطح بالاتری باقی بماند. این افشاگری نشان می‌دهد چارلز شارف، مدیر عامل شرکت که دو سال پیش مسوولیت را بر عهده گرفت، هنوز درگیر سامان دادن به آشفتگی‌هایی است که در رسوایی حساب‌های جعلی این بانک در سال ۲۰۱۶ فاش شد.

به گزارش بانکداری ایرانی، ولز فارگو در خصوص آشفتگی مسائل نظارتی خود هنوز از بحران خارج نشده است. این پیامی‌ است که این بانک در جدیدترین پرونده خود در این هفته به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارسال کرد.

  ولز فارگو اظهار کرد: احتمالا در برآوردن خواسته‌های چندین نهاد قانون‌گذار ایالات متحده مشکلات و تاخیراتی خواهد داشت.

در این اظهارات ولزفارگو، یک تغییر ظریف اما معنادار نسبت به پرونده‌های قبلی دیده می‌شود که در آنها گفته بود ممکن است تاخیر داشته باشد.


به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از CNBC، ویوک جونجا، تحلیلگر جی پی مورگان، چهارشنبه در یادداشتی تحقیقاتی گفت: این توسعه به این معنی است که مهم‌ترین الزام نظارتی در ولز فارگو یعنی حکم فدرال رزرو که این بانک را مجبور می‌کند ترازنامه خود را در سطح سال ۲۰۱۷ ثابت نگه دارد، ممکن است مدت بیشتری به طول بینجامد. جونجا در یادداشتی با استناد به اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو مبنی بر اینکه سقف دارایی تا زمانی که مسائل مربوط به انطباق حل نشود، برداشته نخواهد شد، گفت: خطر کلیدی این است که هرگونه مشکل یا تاخیر بیشتر، روند بررسی‌های دقیق را افزایش می‌دهد و می‌تواند برداشتن سقف دارایی را بیشتر به تاخیر بیندازد.

به گفته این تحلیلگر، هزینه‌های مرتبط با اصلاحات اساسی می‌تواند برای مدت طولانی‌تری در سطح بالاتری باقی بماند. این افشاگری نشان می‌دهد چارلز شارف، مدیر عامل شرکت که دو سال پیش مسوولیت را بر عهده گرفت، هنوز درگیر سامان دادن به آشفتگی‌هایی است که در رسوایی حساب‌های جعلی این بانک در سال ۲۰۱۶ فاش شد.

در ماه سپتامبر، دفتر کنترل ارزی، ولز فارگو را با جریمه‌ای ۲۵۰میلیون دلاری مرتبط با بخش وام مسکن خود محکوم کرد. شارف ماه گذشته به تحلیلگران گفت آخرین جریمه‌های صادر شده نشان می‌دهد به‌رغم حل و فصل برخی موارد، بازهم این شرکت احتمالا در چند سال آینده با موانعی روبه‌رو خواهد شد، اما مدیرعامل و معاونانش کماکان برای بهبود عملکرد انطباقی آن تلاش می‌کنند.

هنگامی‌که یک تحلیلگر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عقب‌نشینی‌ها اصرار کرد، شارف به مجموعه پیچیده‌ای از دستورات رضایت بانک اشاره کرد که بانک روی آنها کار می‌کرد. وی افزود: من فقط می‌خواهم مطمئن شوم که مردم متوجه می‌شوند ما این مشکلات را داریم و نمی‌خواهم اگر اتفاقی بیفتد تعجب کنند. سخنگوی ولز فارگو از اظهار نظر بیشتر در خصوص این پرونده خودداری کرد. سهام این بانک در سال‌جاری در میان جهش گسترده سهام در شرکت‌های مالی، بیش از ۷۰درصد افزایش یافته است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: