کد خبر: ۱۹۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - 11 November 2021
علي خورسنديان اظهار داشت: ميزان گشايش اعتبارات اسنادي ريالي در بانك صنعت و معدن در 7 ماهه سال جاري نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 249 درصد، رشد داشته است.

علي خورسنديان اظهار داشت: ميزان گشايش اعتبارات اسنادي ريالي در بانك صنعت و معدن در 7 ماهه سال جاري نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 249 درصد، رشد داشته است.

به گزارش بانکداری ایرانی به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، اين مدير ارشد بانكي بيان داشت: ميزان گشايش اعتبارات اسنادي ريالي كه در 7 ماهه سال گذشته در حدود 31 هزار ميليارد ريال بوده در همين بازه زماني در سال جاري به رقم 108 هزار و 896 ميليارد ريال رسيده است.

دكتر خورسنديان همچنين از افزايش ميزان وصول مطالبات در اين بانك خبر داد و افزود: بنا بر گزارش عملكرد 7 ماهه امسال، ميزان وصول مطالبات، عليرغم تداوم ركود ناشي از شيوع ويروس كرونا و اثرات آن بر كسب و كارها و محدوديت ها و مشكلاتي كه تحريم ها بر فضاي اقتصادي و بانكي كشور تحميل كرده است، از افزايش 96 درصدي برخوردار است.

عضو هيأت مديره بانك صنعت و معدن با اشاره به رشد 92 درصدي در ميزان پرداخت هاي اين بانك به واحدهاي صنعتي و معدني عنوان داشت: با عملكرد مناسب مجموعه بانك صنعت و معدن در بخش ستاد و به خصوص شعب اين بانك در افزايش مانده سپرده هاي چهارگانه و رشد 83 درصدي در اين شاخص، توانستيم عملكرد مناسبي در بخش اعطاي تسهيلات داشته باشيم و با وجود محدوديت منابع به بخش زيادي از تعهدات خود عمل نماييم و قدم هاي مثبتي در افزايش سرمايه گذاري در بخش توليد و اشتغال كشور برداريم.

دكتر خورسنديان همچنين از افزايش ارايه خدماتي همچون صدور ضمانتنامه هاي ريالي در اين بانك سخن گفت و اعلام داشت: ميزان صدور ضمانتنامه هاي ريالي در مدت 7 ماهه امسال نسبت به سال گذشته، رشد 56 درصدي را نشان مي دهد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: