کد خبر: ۱۹۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - 10 November 2021
شرکت بیمه تجارت‌نو توانست مجوز گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت را مبتنی بر استاندارد مجوز ایزو ISO 9001 از شرکتTUV AUSTRIA اخذ نماید.

مجوز گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت بیمه تجارت‌نو بر مبنای ISO 9001:2015 صادر شد.

به گزارش بانکداری ایرانی به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه تجارت‌نو؛ شرکت بیمه تجارت‌نو توانست مجوز گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت را مبتنی بر استاندارد مجوز ایزو ISO 9001 از شرکتTUV AUSTRIA اخذ نماید.

شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان یکی از شرکت‌های جوان و پیشروی صنعت بیمه، برای افزایش بهره‌وری و کیفیت امور، همواره فعالیت‌های خود را همسو با آخرین شیوه‌نامه‌های حرفه‌ای و منطبق با استانداردهای روز دنیا تنظیم می‌کند.

دریافت این گواهی‌نامه‌ها سندی بر تعهد شرکت بیمه تجارت‌نو به ارتقای سطح مدیریت کیفیت، اصلاح فرآیندها، بهبود عملکرد، افزایش رضایت مشتریان و سایر ذی‌نفعان، استفاده بهینه از منابع و کاهش هزینه‌های ناشی از ریسک‌های بالا است.

گفتنی است، ایزو 9001 استانداردی بین المللی و شناخته شده برای ایجاد، اجرا و حفظ سیستم مدیریت کیفیت در هر شرکت است. این استاندارد بین المللی به منظور افزایش رضایت مشتری، استفاده از رویکرد فرآیندی را به هنگام توسعه، اجرا و بهبود اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت، درنظر می گیرد.

بیمه تجارت‌نو مجوز گواهی‌نامه ایزو 9001 را دریافت کرد

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: