کد خبر: ۱۹۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - 06 November 2021
بانک صادرات ایران درآمد خود در دوره فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه امسال را بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد ریال اعلام کرده است که این رقم معادل ۱۴ درصد سرمایه آن به شمار می‌رود.

بانک صادرات ایران درآمد خود در دوره فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه امسال را بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد ریال اعلام کرده است که این رقم معادل ۱۴ درصد سرمایه آن به شمار می‌رود.

مانده تسهیلات

بر اساس گزارش عملکرد یک ماهه «وبصادر»، این بانک بورسی در اولین ماه از پاییز امسال حدود ۳۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان اعطا کرده است و در مقابل آن، بالغ بر ۲۷۲ هزار و ۸۰۹ میلیارد ریال از تسهیلات اعطایی آن وصول شده است. بر این اساس، مانده تسهیلات «وبصادر» در دوره مذکور از مبلغ سه هزار و یک میلیون میلیون ریال به سه هزار و ۴۶ میلیون میلیون ریال رسیده است.

درآمد تسهیلات

طبق اطلاعات جدول زیر، بانک صادرات ایران با سرمایه ۱۷۵ هزار و ۳۵۳ میلیارد ریال در مهر ماه امسال بیش از ۲۵ هزار و ۵۱۱ میلیارد ریال درآمد محقق کرده است و این رقم برای دوره فعالیت از ابتدای سال جاری تا پایان ماه گذشته بالغ بر ۱۸۴ هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال اعلام شده است. بررسی فعالیت مهر ماه امسال بانک صادرات ایران نشان می‌دهد که همچون ماه‌های گذشته بیشترین درآمد این بانک در پی فعالیت در سه حوزه سایر تسهیلات، خرید دین و فروش اقساطی رقم خورده است. بر این اساس، در مجموع حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال از درآمد ۲۵ هزار میلیارد ریالی ماه گذشته «وبصادر» در حوزه‌های مورد اشاره محقق شده است. جدولی که در ادامه آمده درآمد سه حوزه مذکور را نشان می‌دهد.

مانده سپرده

بر اساس اطلاعات موجود، مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری شده بانک صادرات ایران طی ماه گذشته از مبلغ چهار هزار و ۱۰۳ میلیون میلیون ریال به چهار هزار و ۱۴۸ میلیون میلیون ریال افزایش یافته است و این بانک در مدت مذکور بیش از شش هزار و ۴۹۵ میلیون میلیون ریال سپرده سرمایه‌گذاری شده جذب کرده است. حال آنکه، بالغ بر شش هزار و ۴۴۹ میلیون میلیون ریال از سپرده‌های سرمایه‌گذاری شده آن تسویه شده است.

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری شده

این گزارش می‌افزاید: این بانک بورسی در مهر ماه امسال حدود ۲۵ هزار و ۷۳۱ میلیارد ریال سود سپرده به سپرده‌گذاران پرداخته است و این رقم برای دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا پایان مهر ماه همان سال بیش از ۱۷۳ هزار و ۳۰۸ میلیارد ریال محاسبه می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: