کد خبر: ۱۹۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - 04 November 2021
معاون برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه نیازسنجی مشتریان با هدف ارائه خدمات برتر در شبکه بانکی به صورت مستمر انجام می شود؛ از راه اندازی سامانه "صورتحساب پذیرندگان شاپرکی" در سایت این بانک خبر داد.

معاون برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات بانک شهر با بیان اینکه نیازسنجی مشتریان با هدف ارائه خدمات برتر در شبکه بانکی به صورت مستمر انجام می شود؛ از راه اندازی سامانه "صورتحساب پذیرندگان شاپرکی" در سایت این بانک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، جواد عطاران با اعلام این خبر، گفت: در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان دارنده پایانه های فروشگاهی، تسهیل در دسترسی به صورتحساب تمام تراکنش ها و دریافت گزارش های مورد نیاز این سامانه راه اندازی شده است.

دکتر عطاران با بیان اینکه دسترسی به سامانه صورتحساب پذیرندگان شاپرکی طی روزهای اخیر موجب افزایش رضایت مشتریان حقیقی و حقوقی بانک شهر را فراهم آورده است،تصریح کرد: با توجه به درخواست های مطرح شده از جانب ذینفعان، ضرورت تسریع در فرایند تسویه و همچنین دسترسی به ریز تراکنشهای حساب پذیرندگان بیش از پیش مورد نیاز بود که خوشبختانه این مهم در کوتاه ترین زمان ممکن محقق شد.

معاون برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات بانک شهر "مشاهده ریز تراکنش های شاپرکی با تمامی جزئیات"، "بررسی ریز تراکنشهای سپرده متصل به پایانه"، "امکان دریافت فایلهای خروجی (در قالب PDF،CSV و Excel)"، "قابلیت ایجاد دسترسی برای کاربران مختلف پذیرندگان" و ... را از مهمترین مزایای این سامانه عنوان کرد.
عطاران با اشاره به ارائه برترین خدمات بانکی از سوی شعب و سامانه های بانکداری الکترونیک بانک شهر به شهروندان، تصریح کرد: تلاش کرده ایم با بهره‌گیری از دانش و فناوری روز دنیا و استفاده از توان همکاران توانمند بانک،پاسخگوی کامل نیازهای مشتریان باشیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: