بیمهالبرز در شش ماه اول سالجاری در تولید حق بیمه ۹۲درصد رشد داشت. مدیرعامل و نایب رئیس هیاتمدیره شرکت بیمه البرز با بیان اینکه پتانسیل و فضای فروش بیمههای عمر در ایران بسیار غنی است، گفت: در برنامه پنج ساله ششم توسعه قرار بود ضریب نفوذ بیمه کشور به ۷درصد افزایش یابد، اما هم اکنون ضریب نفوذ بیمه متاسفانه ۲۳/ ۲درصد است. محسن پورکیانی، افزود: همچنین سهم بیمههای زندگی در ایران در مقایسه با نرخ جهانی اندک است و تنها حدود ۲۰درصد از ایرانیان بیمه عمر دارند در حالی که در هنگکنگ ۷۹درصد و در آمریکا ۵۴درصد از مردم بیمه نامه عمر دارند.
بر همین اساس و به دلیل نیاز کشور به توسعه بیمههای عمر و زندگی، یکی از استراتژیهای اصلی شرکت بیمه البرز توسعه فروش بیمههای زندگی است.
وی با بیان اینکه بیمه البرز در شش ماه اول سالجاری در تولید حق بیمه ۹۲درصد رشد داشت تاکید کرد: ایجاد مدیریت فروش بیمههای زندگی، ایجاد واحد و متولی خاص فروش بیمههای عمر در ساختار سازمانی شرکت، گسترش شبکه فروش، پیگیری و برنامهریزی برای تعامل بیشتر و بهتر با شبکه فروش، بهروزرسانی نرمافزارها، تعیین آییننامههای مربوط به حوزه بیمه زندگی و قدردانی از نمایندگان برتر در فروش بیمههای زندگی از جمله فعالیتهای انجام شده بیمه البرز به منظور توسعه بیمههای عمر بوده است.
مدیرعامل بیمه البرز با بیان اینکه بیمههای زندگی با توجه به بلندمدت بودن حاشیه امن برای شرکتهای بیمه، نمایندگان و بیمه گذاران ایجاد میکند، گفت: در همین راستا و برای کمک به شبکه فروش برای توسعه و فروش بیمههای زندگی شرکت بیمه البرز در نظر دارد کمک هزینه و وام به نمایندگان پرداخت کند و همچنین در قالب قرارداد نماینده مربی، کارمزد مازاد به نمایندگان پرداخت شود.
این گزارش حاکی است، در پایان این مراسم، مدیرعامل و اعضای هیاتمدیره بیمه البرز با اهدای لوح و هدایایی از نمایندگان برتر فروش بیمههای زندگی در سال گذشته و همچنین نمایندگان برتر فروش بیمههای عمر در سه ماه اول سالجاری در سراسر کشور قدردانی کردند.