کد خبر: ۱۹۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - 01 November 2021
روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد با انتشار بیانیه ای در خصوص سوالات به وجود آمده در رابطه با تکمیل داده های اعضاء توسط امور مشتریان صندوق منتشر کرد.

روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد با انتشار بیانیه ای در خصوص سوالات به وجود آمده در رابطه با تکمیل داده های اعضاء توسط امور مشتریان صندوق منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، متن بیانیه مذکور به شرح ذیل است:

ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو صندوق قرض الحسنه شاهد به استحضار این عزیزان می رساند پیرو ارسال پیامکی در خصوص دریافت داده ها و تکمیل اطلاعات اعضاء سوالاتی پیرامون چرایی و چگونگی این مسئله به وجود آمده است که به شرح ذیل توضیحاتی ارائه خواهد شد.

احراز هویت الکترونیکی اعضاء جهت ارائه خدمات الکترونیکی از طریق گوشی همراه و اینترنت بانک در آینده
برنامه ریزی دقیق جهت شناسایی نقاط ضعف در راستای ارائه خدمات به اعضاء
فراهم آوردن زیر ساخت مناسب جهت ارائه خدمات نوین و تخصصی به اعضاء در قالب باشگاه مشتریان
بروزرسانی اطلاعات اعضاء
شناسایی و احصاء نیازمندی ها اعضاء در ابعاد مختلف و تسهیل در این امور براساس توانمندی و ظرفیت موجود در صندوق
آشنایی با مسائل و مشکلات اقتصادی، معیشتی اعضاء و برطرف کردن بخشی از این مشکلات توسط صندوق با ایجاد تنوع در وام های پرداختی بر اساس ظرفیت های موجود
آشنایی با سلیقه های های فرهنگی و اجتماعی جهت برنامه ریزی برای ارائه خدمات در این حوزه ها توسط صندوق

لازم به توضیح است، صندوق قرض الحسنه شاهد همواره در تمامی شرایط سعی داشته و دارد که به عنوان یکی از بازوان توانمند بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت گذار جامعه بزرگ، عزیز و شریف شاهد و ایثارگر باشد. لذا به موازات عمل به وظابف قانونی خود، تلاش کرده در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز خادم این قشر از مردم عزیز کشورمان باشد.

 

اعضای محترم توجه داشته باشند تمامی اطلاعات بصورت محرمانه نزد صندوق قرض الحسنه شاهد باقی خواهد ماند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: