امروز دیجیتالی شدن یک نیاز است و محصولات را باید با شبکههای گوناگون توزیع همراه ساخت تا به این ترتیب بتوان خدمات قابل توجهی را به عموم مشتریان ارائه کرد.
مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون ضمن بیان این مطلب از ضرورت دیجیتالی شدن در ارائه خدمات در صنعت بیمه سخن گفت و فعالیت کنونی شرکت بیمه تعاون در بهره مندی از استارتآپها را مثالزدنی دانست. مریم قندور ادامه داد: در استارتآپهای برند هماکنون شرکت بیمه تعاون حرف نخست را میزند و موفق شدیم تا با تمام استارتآپهای دارای مجوز کارگزاری برخط بیمه مرکزی همکاری داشته باشیم.
وی همچنین تصریح کرد: آنچه ما دوست داریم اجرایی کنیم، ایجاد یک پلتفرم برای نمایندگان فروش است و با استفاده از آن به تمام نمایندهها کمک کنیم تا از طریق خدمات دیجیتال بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند. قندور در ادامه با اشاره به فعالیتهای واحد تحت مدیریت خود مطرح کرد: هماکنون در تمام مناقصات و استعلامهایی که در صنعت بیمهای انجام میشود، شرکت کرده و در حال حاضر موفقیتهای قابل توجهی نیز کسب کردهایم و هدف اصلیمان نیز حرکت در مسیر جذب پرتفوی بیشتر است.
مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون اضافه کرد: کار اصلی این واحد جذب شبکه فروش بوده و تا کنون بیش از ۸۰۰ نماینده فروش فعال داریم و بنا داریم در سال ۱۴۰۰ برای استان تهران بیش از ۲۰۰ نماینده جذب کرده که تاکنون ۷۰ نماینده نیز دورههای آموزشی را گذرانده و مشغول فعالیت شدند.
وی تصریح کرد: از دیگر اتفاقاتی که موفق شدیم رقم بزنیم، دعوت به همکاری نمایندگان پیش از درخواست آنهاست که این مهم به منظور ترغیب هرچه بیشتر نماینده برای فعالیت پس از دریافت کُد از بیمه مرکزی صورت میگیرد.