کد خبر: ۱۹۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - 20 October 2021
مشاور مدیرعامل بیمه تجارت‌نو در تحول دیجیتال، اعلام کرد که اپلیشکن بنو داستان تحول دیجیتال بوده و داستان تحول دیجیتال بیشتر به جای اینکه مبتنی بر تغییر فناورانه باشد تغییر در باور و نگرش افراد است.

مشاور مدیرعامل بیمه تجارت‌نو در تحول دیجیتال، اعلام کرد که اپلیشکن بنو داستان تحول دیجیتال بوده و داستان تحول دیجیتال بیشتر به جای اینکه مبتنی بر تغییر فناورانه باشد تغییر در باور و نگرش افراد است.

اپلیکیشن بنو، نرم افزار خدمات بیمه ای بوده که با همت واحد فناوری و اطلاعات بیمه تجارت نو طراحی و امروز در حاشیه همایش دستاوردهای تجارت نو با رویکرد تحول دیجیتال، رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه تجارت نو؛حامد شیدائیان، افزود: تحول دیجیتال یک شبه اتفاق نمی افتد و نیازمند به صبوری ، تلاش و استمرار است .

به گفته وی، درحال حاضر مشتری بیش از سود و زیان محصول و خدمات، به تجربه های دلپذیر در زمینه بیمه نیاز دارد.

شیدائیان تصریح کرد که راه پیشرفت و تعالی صنعت بیمه توجه به تجربه مشتری است ، بنابراین داستان رونمایی از اپلیکیشن بنو، داستان تجربه کاربری است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: