کد خبر: ۱۹۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - 13 October 2021
استقبال از خدمات اینترنت بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال جاری نسبت به اسفند ماه سال قبل با افزایش ٩٠ درصدی در تعداد تراکنش‌ها روبرو شد. تراکنش‌های همراه بانک صادرات ایران در این مدت ٤٠ درصد رشد کرد.

استقبال از خدمات اینترنت بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال جاری نسبت به اسفند ماه سال قبل با افزایش ٩٠ درصدی در تعداد تراکنش‌ها روبرو شد. تراکنش‌های همراه بانک صادرات ایران در این مدت ٤٠ درصد رشد کرد.

روند استقبال از ابرازهای بانکداری الکترونیک این بانک با توجه به گسترش و به روزرسانی زیرساخت‌های بانکداری غیرحضوری و حرکت در راستای تحول دیجیتال با افزایش قابل توجهی روبرو است به نحوی که اینترنت بانک صادرات ایران در شهریورماه سال ١٤٠٠ با افزایش ٩٠ درصدی تعداد تراکنش‌ نسبت به اسفند سال ٩٩ روبرو بوده است. در همین حال استفاده از این خدمت نسبت به ماه قبل از نظر مبلغ ٣٥ درصد و از نظر تعداد ٢٠ درصد افزایش ثبت کرده است.

اینترنت ‌بانک صادرات ایران به منظور ارائه خدمات بانكي به مشتريان براي مديريت نقدينگي، كنترل و انجام تراكنش بر روي حسابهاي خود بر بستر اينترنت و با هدف تحقق بانکداری الکترونیک، گسترش مشتری‌مداری و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعبه برای اشخاص حقیقی (IB) و ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی به صورت مشترک (BIB) خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد.
درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) بانک صادرات ایران نیز در شهریور ماه سال جاری با رشد ٢٩ درصدی تعداد تراکنش‌های بانکی همراه بوده است.
استفاده از خدمات همراه‌ بانک صادرات ایران نیز در شهریور سال جاری نسبت به اسفندماه سال قبل حدود ٤٠ درصد رشد داشته که نشان از اعتماد و استقبال مشتریان بانک به نسخه‌های جدید این خدمت بانکی دارد.
استفاده از سایر درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران از جمله پایانه‌های شعب، پایانه‌های فروشگاهی، تلفن‌بانک و همبانک نیز طی این مدت با رشد قابل ملاحظه‌ای همراه بوده است.
همچنین وجود بیش از ٥٢٠٠ دستگاه خودپرداز بانک صادرات ایران در سراسر کشور قابلیت‌های یک شعبه را در ارائه انواع خدمات کاربردی بانکی برای مردم فراهم کرده است.
در این میان اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران (صاپ) نیز با فراهم ‌کردن بستر مناسبی در ارائه خدمات متنوع مبتنی برکارت برای دارندگان کارت‌های شبکه شتاب، از جمله اپلیکیشن‌های پرطرفدار صنعت پرداخت در کشور به شمار می‌آید.
تعداد سپهرکارت فعال بانک صادرات ایران در پایان شهریورماه سال ١٤٠٠ با بیش از ٦١٥ هزار کارت افزایش به ٢٣ میلیون و ٧٠٠ هزار کارت رسیده و نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از مردم از خدمات بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران استفاده می‌کنند.
درگاه‌های مختلف بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران به نشانی: www.bsi.ir قابل دسترس هستند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: