کد خبر: ۱۹۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - 12 October 2021
شرکت گلدن سوئیس ، امن‌ترین بانک خصوصی جهان را با ترکیب سنت و فناوری بانکداری و با امکان دسترسی ۲۴ ساعته و ۷ روزه تشکیل داد .

شرکت گلدن سوئیس ، امن‌ترین بانک خصوصی جهان را با ترکیب سنت و فناوری بانکداری و با امکان دسترسی ۲۴ ساعته و ۷ روزه تشکیل داد .

به گزارش گوگل نیوز ، شرکت گلدن سوئیس ، صندوق سپرده شمش طلا و نقره ضرب شده توسط دولت و ارزهای بولیون (شمش طلا و نقره) را با فناوری نوین بانکداری باز و به عباتری سنت و فناوری بانکداری سوئیسی را با یکدیگر ترکیب کرد .

براساس این گزارش این شرکت توانست ریسک ارزی، ریسک سرمایه‌گذاری و ریسک بانکی را از بین ببرد و همچنین حق مشروع مشتریان را در حریم خصوصی حفظ کند. بانک‌های bullion، بانک‌های جلودار بانک‌های مرکزی بوده و در بازار طلا نقش پوشش را برای بانک‌های مرکزی بازی می‌کنند.

نرم‌افزار این فناوری برای گوشی‌های تلفن همراه و کامپیوترهای شخصی موجود است و به مشتریان امکان دسترسی ۲۴ ساعته و ۷ روز در هفته به صندوق‌های سپرده سوئیسی با امنیت بالا را داده و این امکان را می‌دهد تا شمش طلا را به صورت لحظه‌ای خرید و فروش کرده و از کارت اعتباری و حساب بانکی یکپارچه استفاده کنند. با این کار، مشتریان از خطرات محدود بیمه سپرده‌های بانکی، تورم و خطرات سرمایه‌گذاری دور می‌شوند.

مشتریان می‌توانند پرداخت‌های بولیون خارج از سیستم بانکی را برای سایر کاربران ارسال و طلا را با نقره و شمش را با سکه‌های سرمایه‌گذاری تبادل کنند. از آنجا که طلا به طور متوسط سالانه ۸. ۲۵درصد در ۲۰ سال گذشته و ۸. ۷درصد در ۱۰۰ سال گذشته با ریسک دارایی صفر بازدهی داشته این سرمایه‌گذاری به مراتب بهترین نوع سرمایه‌گذاری در جهان است. البته باید به صورت طلای فیزیکی و در مالکیت خصوصی نگهداری شود و نه به عنوان یک ابزار مالی.

شرکت GCB Suisse AG با عنوان گلدن سوئیس معامله می‌شود و بانک خصوصی سوئیسی و عضو یک سازمان خود‌نظارتی (SRO) است که به طور رسمی ‌توسط اداره نظارت بر بازارهای مالی فدرال (FINMA) شناخته شده است.

گلدن سوئیس بیش از پنج سال است که فعالیت می‌کند و برای فناوری اختصاصی جوایزی را دریافت کرده است. مشتریان در گلدن سوئیس معمولا افرادی با ارزش خالص بالا هستند و حداقل سرمایه‌گذاری در آن بالغ بر ۱۰۰ هزار فرانک سوئیس است. آزادی مالی، بانکداری بدون ریسک و سرمایه‌گذاری امن سه ستون اصلی استراتژی گلدن سوئیس هستند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: