کد خبر: ۱۹۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - 01 October 2021
مدیرعامل بیمه کارآفرین کشور با بیان اینکه شرکت بیمه در مناقصه شرکت نمی‌کند بلکه در مذاکره حرف برای گفتن دارد، تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم برای خانواده کار کنیم و شعار ما همکاری با صنعت بیمه بوده و دنبال تخریب نیستیم.

 مدیرعامل بیمه کارآفرین کشور با بیان اینکه شرکت بیمه در مناقصه شرکت نمی‌کند بلکه در مذاکره حرف برای گفتن دارد، تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم برای خانواده کار کنیم و شعار ما همکاری با صنعت بیمه بوده و دنبال تخریب نیستیم.

حیدری، مدیرعامل بیمه کارآفرین کشور، امروز چهارشنبه ۷ مهرماه در مراسم افتتاحیه مرکز تخصصی بیمه‌های زندکی کارآفرین در خراسان جنوبی گفت: سازمان بیمه درگیر سیاست نمی‌شود و فضای کار و پیشرفت برای چنین سازمانی وجود دارد.

وی با بیان اینکه رقابت در کالبد بیمه رقابت براساس چارجوب اصول حرفه‌ای و سالم شکل می‌گیرد، ادامه داد: در قالب فعالیت‌ها شرکت‌های بیمه خدمات خوبی عرضه می‌کنند و فرهنگ بیمه به معنای واقعی شکل می‌گیرد و جایگاه صنعت بیمه به جایگاه مطلوب خود می‌رسد.

وی بیان کرد: وجود نیروی انسانی کاربلد مهم‌ترین ویژگی بیمه کارآفرین است، اما صنعت بیمه در ایران عقب تر از توان خود است چراکه معضلی که صنعت بیمه دارد این است که رقابت قیمتی حرف اول را می‌زند و با افزایش تورم رشد صنعت عقب می‌ماند.

حیدری با اشاره به اینکه فرهنگ بیمه باید در بین مردم رواج یابد، افزود: اولین حرف برای مشتری این است که قیمت ما پایین تر است در حالی که این اشتباه است.

وی با بیان اینکه شرکت بیمه در مناقصه شرکت نمی‌کند بلکه در مذاکره حرف برای گفتن دارد، تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم برای خانواده کار کنیم و شعار ما همکاری با صنعت بیمه بوده و دنبال تخریب نیستیم.

حیدری با بیان اینکه نگاه به همدلی داریم و به شفافیت مالی معتقدیم، اظهار کرد: شهرستان بیرجند پتانسیل بالایی دارد و مردم ایران مردمی آینده نگر هستند.

وی با بیان اینکه بیمه یک نوع پس انداز است که باید این فرهنگ را تقویت کنیم، یادآور شد: امیدواریم با وجود همکاران خوب در خراسان جنوبی شاهد پیشرفت روز به روز این بیمه و خدمت رسانی بیشتر به مردم باشیم.

سمانه جانفدا، مدیر مرکز بیمه‌های تخصصی عمر کارآفرین در خراسان جنوبی، نیز اظهار کرد: سعی کرده‌ایم در راستای توسعه بیمه‌های عمر گام برداریم که افتتاح ساختمان جدید بیمه کارآفرین همتی در این جهت است.

وی با تاکید بر فعالیت مستمر و حرفه‌ای کارمندان این مجموعه، افزود: در مدت چهار ماه توانستیم ۵۸۰ میلیون تومان بیمه عمر صادر کنیم.

در پایان این مراسم، دفتر بیمه عمر کارآفرین در بیرجند افتتاح شد.

 

 

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: