کد خبر: ۱۹۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - 13 September 2021
به پرداخت در پایان مرداد1400
به پرداخت ملت با کسب بیش از یک هزار و 242 میلیارد تومان درآمد در پنج ماه نخست سال جاری توانست 15درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته درآمد خود را افزایش دهد و همچنین با اختصاص 19.68 درصد از مبلغ تراکنش ها در شبکه پرداخت الکترونیک به خود همچنان در جایگاه نخست قرار دارد .

بانکداری ایرانی-به پرداخت ملت با کسب بیش از یک هزار و 242 میلیارد تومان درآمد در پنج ماه نخست سال جاری توانست 15درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته درآمد خود را افزایش دهد و همچنین با اختصاص 19.68 درصد از کل مبلغ تراکنش ها در شبکه پرداخت الکترونیک به خود همچنان در جایگاه نخست قرار دارد .

به گزارش بانکداری ایرانی و بر اساس تاره ترین گزارش ماهیانه منتشر شده شرکت به پرداخت ملت منتهی به پایان مرداد ماه ، این شرکت در پنج ماه نخست سال جاری 12 هزار و 422 میلیارد ریال در آمد کسب کرد که در مقایسه با درآمد 10 هزار و 803 هزار میلیارد ریالی دوره مشابه سال گذشته نزدیک به 15 درصد رشد داشته است. این شرکت بیشترین درآمد را خدمات شارژ کسب کرده است و به ترتیب درآمد کامزدی ، پشتبانی کارتخوان ها ، تولید نرم افزار و سایر خدمات در رتبه های بعدی قرار دارند.

از رشد 15 درصدی درآمد تاحفظ جایگاه نخست در شبکه شاپرک
 
 
به پرداخت ملت در این دوره پنج ماهه بیشترین رشد درآمدی را در تولید نرم افزار داشته است به طوری که در دوره مشابه سال گذشته این شرکت از این سرفصل درآمدی کسب نکرده بود و سر فصل سایر خدمات با رشد 36 درصدی در جایگاه دوم قرار دارد و همچنین کمتر رشد را خدمات شارژ داشته است با وجود اینکه بیشترین درآمد این شرکت مربوط به این سرفصل است .
از رشد 15 درصدی درآمد تاحفظ جایگاه نخست در شبکه شاپرک
 
 
و همچنین براساس تازه ترین گزارش شاپرک، این شرکت PsP با اختصاص 19.68 درصد از کل مبلغ تراکنش های شبکه پرداخت الکترونیکی کارت در کشور در جایگاه نخست قرار دارد و نزدیک به یک پنجم مبلغ تراکنش های کارتی کشور به خود اختصاص داده است و همچنین در از نظر تعداد تراکنش ها هم با اختلاف اندکی  در جایگاه دوم قرار دارد. این شرکت در این بخش هم بیش از یک پنجم تراکنش های کارتی در کل کشور در اختیار دارد .
از رشد 15 درصدی درآمد تاحفظ جایگاه نخست در شبکه شاپرک
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: