کد خبر: ۱۹۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - 06 September 2021
در یکی دوسال اخیر شرکت بیمه کارآفرین در راستای دیجیتالی سازی فضای کسب و کار خود، ابزاری را عرضه کرد که توانست وضعیت شرکت را تغییر دهد .

در یکی دوسال اخیر شرکت بیمه کارآفرین در راستای دیجیتالی سازی فضای کسب و کار خود، ابزاری را عرضه کرد که توانست وضعیت شرکت را تغییر دهد .


این شرکت، با عرضه سامانه باشگاه مشتریان با هدف ارائه خدمات هرچه بهتر به بیمه گذاران، گامی رو به جلو برای اینده این صنعت برداشته است. چرا که این ابزار تحولی بزرگ در شرکت و فروش بیمه زندگی ایجاد کرده و هر سال ثمره آن بیشتر می شود.


در حقیقت بیمه کارآفرین از جمله شرکت‌هایی است که بر پایه بیمه زندگی فعالیت داشته و فروش خود را بر این پایه متمرکز کرده‌است. بر همین اساس بیشترین سهم از پرتفوی این شرکت بیمه زندگی است.

برای بررسی تاثیر باشگاه مشتریان بر عملکرد شرکت باید گفت که در خرداد ماه امسال که گزارش سه ماهه شرکت منتشر شد نشان داد که از رقم سه هزار و 25 میلیارد ریال خالص حق بیمه نگهداری شرکت در این دوره بالغ بر 45 درصد از کل پرتفوی خالص حق بیمه نگهداری را بیمه زندگی تشکیل داده و مابقی به رشته های دیگر اختصاص داشت.


شایان ذکر است که کل حق بیمه صادره (قبولی اتکایی) در این دوره چهار هزار و 573 میلیارد ریال بوده که نسبت به سال دوره مشابه در سال قبل رشدی نزدیک به 70 درصدی را تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش، سامانه باشگاه مشتریان به عنوان استارتاپ فعال و پویا، با امکانات بسیار ویژه برای نمایندگان و کارگزاران طراحی شده و در دسترس عموم قرار گرفت.


همچنین گفتنی است که این اپلیکیشن علاوه بر صدور بیمه نامه‌ها به صورت آنلاین، بدون مراجعه به شعبه و واحدهای صدور، نسبت به ارائه بسته های تشویقی به بیمه گذارانی که از شرکت بیمه نامه‌ای را خریداری می کنند، اقدام می کند.


یکی از مهمترین دستاورد این ابزار این است که دیگر مکان و زمان برای نمایندگان و مشتریان مطرح نبوده و در هر کجا و هر زمانی می توانند از محصولات شرکت بیمه کارآفرین بهره برده و از خدمات شرکت استفاده کنند.
در واقع به گفته مدیر عامل این شرکت، تسهیل فرایند فروش، توسعه شبکه فروش به سبک جدید، امکان فروش بیمه نامه بواسطه موبایل و در نهایت حذف اپراتوری همکاران شعب از جمله اقداماتی است که بیمه کارآفرین برای افزایش عملکرد شرکت در دستور کار خود قرار داده و نتیجه آن را نیز کسب کرده است. تا جایی که در اسفند 98 شرکت حدود 12 هزار میلیارد ریال حق بیمه صادر کرده بود و طی یکسال در اسفند 99 حق بیمه شرکت با رشد 40 درصدی به 17 هزار میلیارد ریال رسید که عمده پرتفوی ان به بیمه عمر و زندگی تعلق داشت.


بر اساس این رویکرد بیمه زندگی از جمله شرکت های است که بر پایه استارتاپ ها و بازاراهای جدید وارد آینده ای شده است که در سال های پیش رو همه بازارها را به خود اختصاص می دهد و آن دیجیتای سازی است و با دیجیتالی سازی اینده بیمه کارآفرین در سال‌های پیش رو روشن خواهد بود.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: