کد خبر: ۱۹۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - 04 September 2021
حاصل کار بانک تجارت در پایان پنج ماه نخست سال 1400،کسب 14 هراز و 760 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی و اختصاص 12هزار میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری با ثبت تراز عملیاتی مثبت دو هزار و 760 میلیارد تومان بود.

ثبت تراز مثبت 2760 میلیارد تومان با رشد 88 درصدیبانکداری ایرانی- حاصل کار بانک تجارت در پایان پنج ماه نخست سال 1400،کسب 14 هراز و 760 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی و اختصاص 12هزار میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری با ثبت تراز عملیاتی مثبت دو هزار و 760 میلیارد تومان بود.

این بانک در طول مرداد ماه تراز مثبت 955 میلیارد تومان را ثبت کرد که حاصل کسب سه هزار و 560 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی و پرداخت دو هزار و 605 میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری است.

به گزارش بانکداری ایرانی و بر اساس تازه ترین گزارش ماهیانه بانک تجارت در پنج ماه نخست سال جاری  14 هزار و 760 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و 12 هزار میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری اختصاص داد.که نسبت دوره مشابه سال گذشته تزار عملیاتی 88 درصد، درآمدتسهیلاتی 64 درصد و سود پرداختی به سپرده ها 59 درصد افزایش داشته است .

بانک تجارت در این دوره در بخش تسهیلات اعطایی بیشترین درآمد را از سه سر فصل سایر تسهیلات، فروش اقساطی و مشارکت مدنی  کسب کرد و مانده تسهیلات اعطایی این بانک به رقم 293 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت دوره مشابه سال قبل 52 درصد رشد داشته است. مانده تسهیلات اعطایی بانک تجارت در پایان مرداد ماه سال گذشته 193 هزار میلیارد تومان بود و بیشترین درآمد را به ترتیب از سه سرفصل سایرتسهیلات،  فروش اقساطی و مشارکت مدنی کسب کرده بود.

این بانک بورسی در بخش پرداخت سود به سپرده های سرمایه گذاری بیشترین سود را به سه سرفصل  دوساله، کوتاه مدتو یک ساله پرداخت کرد و مانده سپرده های سرمایه گذاری این بانک در پایان مردادماه به رقم 367 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل 50 درصد افزایش داشته است. مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک تجارت در پایان مرداد سال گذشته 245 هزار میلیارد تومان بود و بیشترین سود به ترتیب سپرده های سرمایه گذاری یک ساله، کوتاه مدت و گواهي سپرده ويژه سرمايه گذاري عام اختصاص داده شد.

ثبت تراز مثبت 2760 میلیارد تومان با رشد 88 درصدی
 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: