کد خبر: ۱۹۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - 08 August 2021

 

او اطمینان دارد که با توجه به تجربه اش در رقص باله قادر است وارد دنیای کشتی شود و موفقیت هایی به دست بیاورد. ترون زمانی جرات بیان این حقیقت را پیدا کرد که با کشتی گیر معروف کوفی کینگستون رودر رو شد و کوفی اورا به یک مبارزه واقعی دعوت کرد.
 

بازیگر معروف زن، به دنیای کشتی پیوست

شارلیز ترون به دنیای کشتی می پیوندد: این اواخر شارلیز با فیلم اکشن نگهبان قدیمی که به سرعت در لیست پربیننده ترین ها قرار گرفته، خوش درخشیده است. برنده جایزه اسکار شارلیز ترون از علاقه خود به کشتی ازاد می گوید و خواهان کشتی گرفتن با دو کشتی گیر ساشا پانکس و بکی لینچ است.او اطمینان دارد که با توجه به تجربه اش در رقص باله قادر است وارد دنیای کشتی شود و موفقیت هایی به دست بیاورد. ترون زمانی جرات بیان این حقیقت را پیدا کرد که با کشتی گیر معروف کوفی کینگستون رودر رو شد و کوفی اورا به یک مبارزه واقعی دعوت کرد.

بازیگر معروف زن، به دنیای کشتی پیوست

وی از امادگی خود برای پیوستن به جرگه کشتی گیران می گوید وطنازانه طرفدارانش را خطاب قرار داده  و ادامه میدهد:"علی رغم اینکه میدونم شکست سختی خواهم خورد چرا که هیچ پیش زمینه ی رزمی در وجودم نیست ولی مصمم هستم و پای حرفم خواهم ماند."

شارلیز  فعلا به دلیل شیوع بیماری  کرونا قادر به تحقق آرزوی خود نیست ولی به زودی دنباله ی این ارزو را خواهد گرفت و شاید هم جزو چند کشتی گیر برتر در جهان بشود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: