کد خبر: ۱۹۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۳۱ تير ۱۴۰۰ - 22 July 2021
با برگزاری مجمع عمومی آسان پرداخت ؛
مجمع سالانه  آسان پرداخت صبح پنج شنبه 31 تیر ماه 1400 با حضور 87 درصد سهامداران  به صورت آنلاین و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار و صورت های مالی سال 99 تصویب شد .

مجمع سالانه  آسان پرداخت صبح پنج شنبه 31 تیر ماه 1400 با حضور 87 درصد سهامداران  به صورت آنلاین و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار و صورت های مالی سال 99 تصویب شد .

به گزارش بانکداری ایرانی ،   در این جلسه مقرر شد  از 783 ریال سود محقق شده هر سهم 80 ریال معادل 10 درصد برای هر سهم توزیع مابقی سود به منظور اصلاح ساختار مالی، بهبود نسبت های مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی ناشی از تقسیم سود و استفاده از سرمایه در گردش 80 هزار دستگاه پایانه فروشگاهی و  برای طرح های توسعه به حساب اندوخته منظور شود .

صفر شدن پاداش هیئت مدیره آسان پرداخت و تعیین 24 میلیون ریال به‌صورت ناخالص، همانند سال گذشته، به عنوان حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره به ازای تشکیل حداقل دو جلسه در ماه، از دیگر مصوبات مجمع عمومی بود.

از سوی دیگر، اعضای هیئت رئیسه مجمع برای انتخاب روزنامه کثیرالانتشار به منظور درج آگهی‌های شرکت آسان‌پرداخت، روزنامه اطلاعات را برگزیدند.

در ادامه، جلسه مجمع فوق العاده شرکت آسان پرداخت پرشین نیز با تصویب افزایش سرمایه 110 درصدی به کار خود پایان داد، به طوری که سرمایه شرکت از  265 میلیارد به مبلغ 555 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت. این افزایش سرمایه قطعی و از محل سود انباشته بوده که مورد تصویب مجمع عمومی فوق العاده قرار گرفت.

براین اساس، سود سهام اشخاص حقیقی دارای یک تا یک میلیون سهم تا 20 مرداد و بیش از یک میلیون و یک سهم تا 31 شهریور از طریق سامانه سجام پرداخت می شود. همچنین پرداخت سود سهامداران حقوقی در مهلت قانونی بر حسب نقدینگی و پیرو درخواست کتبی به همراه اعلام شماره شبا انجام خواهد شد.

گفتنی است مجمع عمومی عادی سالانه به‌صورت زنده از صفحه پرمخاطب آپ در اینستاگرام و کانال آپارات این شرکت پخش شد؛ درعین حال، سهامداران خرد نیز پرسش‌های مختلفی را  مطرح کردند که سامع امیری، رئیس مجمع، به تمامی پرسش‌ها پاسخ داد.

 

 

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: