کد خبر: ۱۹۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۳۰ تير ۱۴۰۰ - 21 July 2021

به نام خدا ، خدایی که یادش، آرامش بخش دل هاست. سلام بر همه شما خوبان

 پروردگار بزرگ را شکرگذارم که امسال، سالگرد تاسیس بیمه آسیا با عید سعید قربان مقارن گشت و این تقارن زیبا را به فال نیک می گیرم و این روزهای خجسته و 62 سال شدن بیمه آسیا را خدمت همه عزیزانم در بیمه آسیا و همه آنهایی که سهم و نقشی در بالندگی و سربلندی آن داشته‌اند، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 ما آسیایی‌ها باور داریم، با ایستادن روی پای خود و متکی بر اندیشه، فرهنگ و تخصص و تعهد حرفه‌ای، توانسته‌ایم از توفان حوادث و فراز و نشیب‌ها و ریسک‌ها موفق عبور کنیم و آینده‌ای بهتر و روشن‌تر را نوید دهیم. زیرا بر این باوریم که بیمه آسیا یک سرمایه ملی و یک دانشگاه واقعی برای صنعت بیمه و البته تکیه‌گاه مطمئن برای بیمه‌گذران و مورد اعتماد سهامداران است.

ما در بیمه آسیا با بهره گیری از مزیت نیروی انسانی مجرب و شبکه فروش کارآمد، در راستای زنجیره موفقیت های این شرکت، رویکرد تداوم ارائه خدمات شایسته بیمه ای به هموطنان در سراسر کشور، اولویت دادن به مدیریت ریسک به جای فروش بیشتر، بهبود ترکیب پرتفوی، فروش بیمه های خرد، هدف گذاری در بیمه های زندگی و حرکت به سمت دنیای بیمه دیجیتال را در اولویت برنامه‌های شرکت در سال 1400 قرار داده‌ایم.

 کارنامه بیمه آسیا شفاف است و چشم‌انداز پیش رو روشن؛ صیانت از دستاوردها یک ضرورت است و تلاش برای تحول آفرینی متناسب به ریسک‌ها و نیازها و الزامات رقابت در آینده یک الزام به شمار می‌رود.

افزایش سرمایه بیمه آسیا به بیش از 2400 میلیارد تومان تنها یکی از گام‌های بزرگ برای اصلاح ساختار مالی شرکت بود که بر مبنای اعتماد سهامداران و تلاش همکاران به نتیجه رسیده تا در آینده شاهد حضور ممتاز و متمایز بیمه آسیا در کنسرسیوم‌ها و ابرپروژه‌ها باشیم.

در جشن 62 سالگی و طلعیه ورود به 63 ساله شدن بیمه آسیا با خود عهد می‌بندیم که همگام و همدل با یکدیگر و شبکه فروش توانمند در مسیر ممتاز باقی ماندن و متمایز ظاهر شدن برند بیمه آسیا گام برداریم و یقین داریم که فرهنگ بیمه‌گری در آسیا را صیانت خواهیم کرد و هرگز در رقابت به بیراهه نخواهیم رفت چرا که راهبرد بیمه آسیا جز این نیست.

همچنین وظیفه خود می دانم یاد همکارانم را که در راه خدمت رسانی به ملت شریف کشورمان، بر اثر بیماری مهلک کرونا جان به جان آفرین تسلیم کردند، گرامی داشته و به خانواده محترم این عزیزان و بیمه آسیا تسلیت عرض کنم. و همچنین از تلاش‌ها و مجاهدت گذشتگان و ایثار بازنشستگان تقدیر نمایم.

 در پایان، جشن 62 ساله شدن بیمه آسیا را به صنعت بیمه کشور و به ویژه همکاران شریف، صدیق و دلسوز شادباش می گویم.

  امید است با تحقق شعار بیمه آسیا در سال جدید: توسعه بازاز، رفع موانع فروش با محوریت بیمه های زندگی و با لطف خداوند متعال بتوانیم بیش از پیش در مسیرخدمت گذاری به مردم و تحقق اهداف صنعت بیمه گام برداریم. بهروزی و سلامت همگان را از خداوند متعال خواستارم.

مسعود بادین
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: