کد خبر: ۱۹۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۲۳ تير ۱۴۰۰ - 14 July 2021
شهر هوشی‌مین در بحبوحه شیوع ویروس کرونا به مجتمع HCMC CE سامسونگ الکترونیکس و سایر شرکتهایی که در پارک فناوری سایگون کارخانه دارند، دستور داد فعالیتشان را متوقف کرده و امکانات جای خواب برای کارکنانشان ایجاد کنند.

 بانکداری ایرانی - شهر هوشی‌مین در بحبوحه شیوع ویروس کرونا به مجتمع HCMC CE سامسونگ الکترونیکس و سایر شرکتهایی که در پارک فناوری سایگون کارخانه دارند، دستور داد فعالیتشان را متوقف کرده و امکانات جای خواب برای کارکنانشان ایجاد کنند.

به گزارش ایسنا، لی بیچ لون، معاون مدیر پارک فناوری سایگون در مصاحبه تلفنی به بلومبرگ گفت: ما نه تنها از کارخانه سامسونگ بلکه از همه کارخانه ها خواسته ایم تا زمانی که برنامه هایشان درباره قرنطینه و امکانات استراحت در کارخانه برای کارگرانشان را ارائه می کنند، موقتا فعالیتشان را متوقف کنند. پس از مرور برنامه های آنها، به کارخانه هایی که به الزامات ما عمل کنند، اجازه بازگشایی خواهیم داد.

شرکت اینتل که یک کارخانه تست و مونتاژ در این پارک دارد، پس از ایجاد محل استراحت و کاهش بعضی از فعالیتهایش، اجازه یافت به فعالیت ادامه دهد.

مقامات در استانهای شمالی باک نین و باک جیانگ ویتنام که کارخانه های سامسونگ الکترونیکس و تامین کنندگان جهانی اپل در آنها واقع شده اند، پیشتر الزامات مشابهی را وضع کردند.

در شهر هوشی‌مین شیوع سریع بیماری باعث شد قرنطینه ۱۵ روزه ای وضع شود که از نهم ژوییه آغاز شد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اطلاعات نسخه های ویتنامی و انگلیسی وب سایت پارک فناوری سایگون نشان می دهد که ۸۶ تا ۱۵۷ شرکت و موسسه در این پارک فعالیت دارند. هر کدام از این نسخه ها آمار متفاوتی از شمار شرکتها ارائه کرده اند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: