کد خبر: ۱۹۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۲ تير ۱۴۰۰ - 03 July 2021
رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت در پیامی روز صنعت و معدن را به صنعتگران و فعالان حوزه صنعت تبریک گفت.

رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت در پیامی روز صنعت و معدن را به صنعتگران و فعالان حوزه صنعت تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت با انتشار پیامی، دهم تیرماه، روز صنعت و معدن را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است.


بسمه تعالی

نقش صنعت در توسعه اقتصادی آنچنان از اهمیت بالایی برخوردار است که رهبر معظم انقلاب سال گذشته را با شعار «جهش تولید» و امسال با شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» مستقیما از حوزه‌های تولیدی و بخش صنعت و معدن حمایت کردند. بانک تجارت نیز به نوبه خود و با نگاهی کلان با هدف توسعه پایدار، همواره پشتیبانی‌های خود را از حوزه‌های صنعتی و معدنی ادامه داده است. با نگاهی به کارنامه درخشان بانک تجارت در حوزه‌های یاد شده می‌توان به وضوح حمایت‌های بزرگ بانکی از پروژه‌های عظیم صنعتی را مشاهده کرد.

دهم تیرماه در تقویم رسمی کشور، به نام «روز صنعت و معدن» نامگذاری شده است. این نامگذاری از سویی یادآور اهمیت بالای این بخش کلان اقتصادی است و ضرورت افزایش توجه به آن را گوشزد می‌کند. از سوی دیگر نیز فرصتی است تا قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی صنعتگران، مهندسان، فعالان حوزه معدن و سایر دست اندرکاران و زحمتکشان صنعت و معدن باشیم.

اینجانب به نمایندگی از بانک تجارت، این روز را به همه صنعتگران و دست‌اندرکاران حوزه صنعت و معدن تبریک گفته و تاکید می‌کنم بانک تجارت همچون گذشته به حمایت‌های خود از صنایع و معادن ادامه خواهد داد تا شاهد رشد پایدار در این حوزه باشیم.


رضا دولت‌آبادی

مدیرعامل بانک تجارت

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: