کد خبر: ۱۹۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۳ - ۰۵ تير ۱۴۰۰ - 26 June 2021
شرکت فولاد مبارکه اصفهان يکي از بزرگترين مجتمع‌هاي اقتصادي ايران و خاورميانه است که همواره بالنده بوده و بانک صادرات ايران با توجه به بهبود صورت‌هاي مالي، ظرفيت ها و قابليت‌هاي لازم براي افزایش ارائه خدمات بانکي به آن را دارد.

مديرعامل بانک صادرات ايران در جريان سفر به استان اصفهان و بازديد از شرکت فولاد مبارکه در نشستي با مديرعامل و مديران ارشد اين شرکت ضمن اعلام آمادگي بانک صادرات ايران براي جهش توليد و افزایش اشتغال در صنعت فولاد و با اشاره به برخي ظرفيت‌هاي جديد ايجاد شده براي بانک صادرات ايران، اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه اصفهان يکي از بزرگترين مجتمع‌هاي اقتصادي ايران و خاورميانه است که همواره بالنده بوده و بانک صادرات ايران با توجه به بهبود صورت‌هاي مالي، ظرفيت ها و قابليت‌هاي لازم براي افزایش ارائه خدمات بانکي به آن را دارد.


در اين ديدار همچنين مديرعامل فولاد مبارکه اصفهان با ارائه گزارشي از روند فعاليت اين شرکت گفت: اين شرکت با تحويل به موقع توليدات شامل تيرآهن و ميلگرد و انواع ورق به مشتريان خود مي‌تواند عامل محرکي برای افزایش توليد ساير شرکت‌هاي صنعتي باشد. فعاليت ما به دليل برخي مشکلات کند شده، اما هرگز متوقف نشده و اين صنعت مورد افتخار کشور است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: